هتل های مجلل

هتل‌های لوکس تفلیس

با توجه به پرسش های متعددی که دوستان عزیز درباره هتل های لوکس تفلیس با مجموعه کوجورجیا مطرح می کنند بر آن شدیم تا هتل های لوکس و مجلل تفلیس را معرفی نماییم:

۱- هتل ماریوت تفلیس (Marriott Hotel)

این هتل ساختمانی بسیار زیبا و باشکوه دارد و در مرکز شهر تفلیس قرارگرفته است. لابی آن با لوستر های بزرگ کریستالی عظیمی تزیین‌شده است. این هتل ۱۲۷ اتاق دارد که تمامی آن‌ها به‌صورت کلاسیک طراحی‌شده‌اند و بسیار بزرگ هستند. تلویزیون، حمام‌هایی با سنگ مرمر درخشان از قدیمی‌ترین هتل‌های تفلیس است و عمر آن بیشتر از ۱۰۰ سال است. نزدیکی هتل به پارلمان گرجستان، میدان اصلی شهر (میدان آزادی) و سالن اپرا و مراکز فروش بزرگ سبب محبوبیت بیشتر آن شده است. رستوران زیبا و مشهور پارناس در این هتل قرار دارد. در صورت استفاده از اتاق‌های درجه‌یک هتل می‌توانید از امکاناتی نظیر ترانسفر فرودگاه، مینی بار یخچال و اتاق، نوشیدنی و شام به‌صورت رایگان استفاده کنید. هتل ماریوت تفلیس دارای سالن بدن‌سازی، سونا و انواع سرگرمی‌های دیگر نیز می باشد.

آدرس هتل: ۱۳ Shota Rustaveli Ave, Tbilisi 0108, Georgia

 

۲- هتل بریتیش هاوس تفلیس (British House Hotel)

ساختمان این هتل چهار ستاره متعلق به قرن نوزدهم است. این هتل زیبا نیز در مرکز شهر تفلیس قرارگرفته است و در صورت اقامت در آن دسترسی آسانی به مراکز فروش و تفریحی خواهید داشت. دکوراسیون اتاق‌های این هتل به سبک اروپایی است. تابلوهای نقاشی زیبا و مشهوری بر دیوارهای آن دیده می‌شود. هتل بریتیش هاوس همچنین نزدیک به بیشتر سفارتخانه‌ها، مکان‌های دیدنی و گردشی و ایستگاه قطار است. امکاناتی مانند صبحانه، مینی بار و اینترنت رایگان در آن وجود دارد.

آدرس هتل: ۳۲ Belinski St, Tbilisi 0108, Georgia

 

۳- هتل کانتینت کرون پَلِس (Continent Cron Palace Hotel )

این هتل عظیم در محله اورتاچالا قرارگرفته است. بیشتر اتاق‌های هتل یک بالکن به سمت کوه‌های زیبا و مناظر چشم‌نواز اطراف تفلیس دارند. در تمام اتاق‌های این هتل لوازم‌آرایشی، بهداشتی و سشوار تلویزیون و حمام خصوصی وجود دارد. لابی زیبای این هتل مکان مناسبی برای صرف یک نوشیدنی عالی و رفع خستگی است. خدماتی مانند سالن بدن‌سازی، سونا و حمام سنتی در این هتل ارائه می‌شود.

آدرس هتل: ۱۳, Kheivani I Street II Dead End, T’bilisi, Georgia

 

۴- هتل رومز تفلیس (Rooms Hotel Tbilisi)

هتل رومز تفلیس چهار ستاره است. ساختمان این هتل شیک و مدرن شبیه چاپخانه‌های قدیمی است و در مرکز محله ورا قرار دارد. هتل رومز هشت طبقه دارد و حدود ۱۴۰ اتاق دارد. هتل رومز تا میدان آزادی تفلیس ۲۰ دقیقه فاصله دارد به ایستگاه مترو روستاولی نیز نزدیک است. در منوی رستوران هتل انواع غذاهای محلی گرجی و حتی بین‌المللی وجود دارد. در این رستوران غذاهای رژیمی و گیاهی نیز سرو می‌شود. هتل رومز امکاناتی نظیر اینترنت رایگان، ترانسفر فرودگاه، اتاق‌های بدون سیگار، رستوران، سالن بدن‌سازی و پارکینگ را در اختیار میهمانان خود می‌گذارد.

آدرس هتل: ۱۴ Merab Kostava St, Tbilisi 0108, Georgia

 

۵- هتل هالیدی این تفلیس (Holiday inn Tbilisi)

این هتل مجهز و باشکوه دارای ۲۷۰ اتاق با طراحی و متراژهای متفاوت دارد. برخی از اتاق‌ها صرفاً برای جلسات کاری مناسب هستند. این هتل رتبه چهارم را در تفلیس در میان هتل‌های تجاری کسب کرده است. اتاق‌های این هتل بسیار شیک و راحت هستند. کارکنان این هتل به زبان‌های روسی و انگلیسی تسلط دارند. از امکانات آن می‌توان به اینترنت پرسرعت، ایوان مخصوص حمام آفتاب، سالن ماساژ و استخر نام برد. یکی از مزیت‌های هتل هالیدی وجود یک صرافی در داخل هتل است که بسیار مورد استقبال مسافران قرارگرفته است. این هتل به فرودگاه نزدیک است و همین امر سبب محبوبیت بیشتر آن شده است.

آدرس هتل: ۱ Twentysix May Square, Tbilisi 0171, Georgia

 

۶- هتل رادیسون بلو تفلیس (Radisson blu )

این هتل تقریباً در مرکز شهر تفلیس قرار دارد و جزو سه هتل اول شهر تفلیس است. ساختمان هتل رادیسون نمایی شیشه‌ای دارد و ۱۸ طبقه است و امکاناتی در حد هتل‌های ۵ ستاره دارد. در بالاترین طبقه این هتل استخر شیشه‌ای جذابی قرارگرفته است که موردعلاقه بسیاری از گردشگران است. این هتل در محلی قرارگرفته است که به بیشتر جاذبه‌های گردشگری، ایستگاه مترو، ایستگاه قطار و فرودگاه تقریباً نزدیک است.

آدرس هتل: ۱ Rose Revolution Square, Tbilisi, Georgia

 

۷- هتل آمباسادوری(Ambassadori)

در مرکز تفلیس، هتلی زیبا با ۱۲۱ اتاق، به نام امبسدوری قرار دارد که یکی از بهترین هتل‌ها است. دکوراسیون داخلی آن محیطی گرم و آرامش‌بخش را القا می‌کند. هتل امبسدوری در فاصله کمی از میدان آزادی قرارگرفته است و خدمات اجاره خودرو نیز دارد؛ این هتل خدمات کاملی شامل بالکن آفتاب‌گیر، رستوران و بار، انبار چمدان، مرکز تجاری، فروشگاه، اینترنت رایگان، سالن بدن‌سازی، سونا، خدمات ماساژ و سالن بیلیارد ارائه می کند.

آدرس هتل: ۱۷ Ioane Shavteli St, Tbilisi, Georgia

 

۸- گراند هتل تفلیس (Grand Hotel)

گراند هتل یکی از زیباترین و مجلل‌ترین هتل‌های تفلیس است. این هتل ۵ طبقه در فاصله ۹ کیلومتری از میدان آزادی این شهر قرار دارد. امکاناتی نظیر تنیس روی میز، اینترنت پرسرعت، تلویزیون و اجاره خودرو در این هتل به میهمانان ارائه می‌شود. گراند هتل با فرودگاه تفلیس تنها ۵ کیلومتر فاصله دارد. رستوران این هتل شیشه‌ای است و در آخرین طبقه‌ی آن قرار دارد.

آدرس گرند هتل: Kakheti Highway, Tbilisi City 0182, Georgia

 

۹- هتل مرکیور تفلیس اولد تاون تفلیس (Mercure Tbilisi Old Town)

هتل Mercure Tbilisi Old Town یک هتل چهار ستاره لوکس در شهر تفلیس واقع در کشور گرجستان است. این هتل ۱۰۲ اتاق دارد و از جمله مهم‌ترین امکانات آن می‌توان به پارکینگ رایگان، پذیرش ۲۴ ساعته، خدمات بلیط، کتابخانه، صندوق امانات، سالن اجتماعات و ماهواره اشاره کرد. فاصله هتل تا کلیسای جامع مِتِخی و قلعه ناریکالا ۵ دقیقه پیاده، خیابان شاردِنی ۴۰۰ متر و میدان آزادی ۱۵ دقیقه پیاده است. همچنین فرودگاه بین‌المللی تفلیس در ۱۵ کیلومتری هتل قرار دارد. تعداد زیادی کافه و رستوران نیز به فاصله ۵ دقیقه پیاده از هتل قرار دارند. اینترنت بی سیم رایگان نیز در سراسر هتل در اختیار مهمانان قرار می گیرد. این هتل دارای یک مرکز اسپا با آب درمانی در چشمه و حمام های گوگرد است.

آدرس هتل مرکیور تفلیس: ۹, ۰۱۰۵ Vakhtang Gorgasali St, Tbilisi, Georgia

 

۱۰- هتل بیگ بی (bigbay)

هتل بیگ بگی در منطقه ای تاریخی در شهر تفلیس قرار گرفته است.این هتل تنها ۱۰ دقیقه پیاده تا ایستگاه مترو فاصله دارد. پذیرش هتل به صورت ۲۴ ساعته پاسخگو است. پارک آبی تفلیس ۲۰ دقیقه بصورت پیاده تا هتل فاصله دارد و استادیوم دینامو تفلیس نیز تنها ۵ دقیقه با ماشین از هتل بیگ بی فاصله دارد. ایستگاه قطار تفلیس در ۳ کیلومتری هتل واقع شده است و فرودگاه بین المللی تفلیس حدودا ۲۱ کیلومتر با هتل بیگ بی فاصله دارد. هتل دارای ۱۴ اتاق میباشد.

آدرس هتل: Aakaki Tsereteli St., 117, Tbilisi 0119, Georgia

 

  • هتل های لوکس تفلیس

اخبار و اطلاعات گرجستان را در کانال تلگرام کوجورجیا دنبال کنید:

کانال تلگرام اقامت گرجستان

ربات تلگرام: https://t.me/CoGeorgia_bot

 

مطالب مرتبط

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *