اخبار جدید گرجستان, دانستنی های گرجستان

معرفی بهترین رستوران ها در تفلیس

رستوران ها در تفلیس

از آنجایی که تفلیس پایتخت گرجستان است و افراد زیادی این شهر را برای اقامت انتخاب می کنند لازم دانستیم تا به معرفی چند تا از بهترین رستوران ها در تفلیس بپردازیم.

رستوران هارد راک تفلیس(Hard Rock CafE Tbilisi)

رستوران ها در تفلیس
رستوران هارد راک در خیابان پتریاشویلی (Petriashvili)شهر تفلیس واقع شده و یکی از بهترین رستوران ها در تفلیس می باشد که در دو طبقه بسیار لوکس پذیرای مشتریان خود بوده و فضای بزرگی با بیش از ۱۳۰۰ متر مربع را به خود اختصاص داده است.

رستوران  هارد راک تفلیس در میان همه رستوران ها در تفلیس جزء منحصر به فرد ترین رستوران ها بوده که روزانه با انواع  غذاهای آمریکایی و مکزیکی  و با پخش موسیقی آرام بخش پذیرای مشتریان زیادی است و کوکتل های فوق العاده خوشمزه آن زبانزد ساکنان تفلیس می باشد.

این رستوران محبوب با غذاهای فوق العاده خود هر هفته از یکشنبه تا پنجشنبه پذیرای مشتریان است.

شماره تلفن رستوران هارد راک تفلیس:۹۹۵۳۲۲۴۰۱۴۰۱+

رستوران  ۱۴۴ پله تفلیس

رستوران ۱۴۴ پله تفلیس مکانی تاریخی است که در زیر تپه ناریکالا واقع شده که رفتن به آن یک  تجربه فراموش نشدنی خواهد بود.

غذاهای خوشمزه ، قیمت مناسب، خدمات با کیفیت ، بازدید از آثار ویژه هنری از امکاناتی است که شما با رفتن به این رستوران از آن بهره مند خواهید شد.

با وجود اینکه قلیان کشیدن در گرجستان زیاد رواج ندارد اما در این رستوران برای مردم محلی و همچنین تعداد زیادی از گردشگران امکان  لذت بردن از قلیان کشیدن وجود دارد.

 

رستوران Code de Vino تفلیس

رستوران ها در تفلیس
رستوران Code de Vino یکی دیگر از رستوران های خوب تفلیس است که با رفتن به آن می توانید از طعم لذیذ انواع غذا ها بهرمند شوید.

این رستوران در خیابان تابیدزی (tabidze)در یکی از مناطق تاریخی تفلیس قرار گرفته است که با انواع غذاهای گیاهی و گوشتی پذیرای علاقمندان خواهد بود.

تماشای فیلم های کلاسیک بر روی یک صفحه نمایش بزرگ ،  لذت بردن از غذاهای خاص در کنار نوشیدن یک لیوان شراب از امکانات این رستوران به شمار می آید که با رفتن به این رستوران تجربه خواهید کرد.

موفق باشید.

ارتباط با ما برای اقامت در گرجستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *