یکی از ملزمات داشتن یک مسافرت خوب به مقصد گرجستان و یا انتخاب مکان مناسب برای اقامت در گرجستان، آشنایی با مناطق مختلف این کشور است. با مطالعه مطالب مفید درباره شهرهای گرجستان و مناطق مختلف این کشور، درک بهتری از زندگی در گرجستان و فرهنگ مردمان این کشور پیدا خواهید کرد. جالب است بدانید که تفاوت های محسوسی میان مناطق کشور گرجستان وجود دارد. مکان های مختلف کشور گرجستان از لحاظ فرهنگ، رفتار، پوشش، آداب و رسوم و … با همدیگر تفاوت دارند.

در همین راستا وبلاگ کوجورجیا اقدام به بررسی تک تک شهرهای گرجستان و انتشار مطالب در جهت آشنایی با این شهرها نموده است. با ما همراه باشید و مطالب ما را دنبال نمایید، تا اطلاعات لازم را درباره شهرهای مختلف این کشور به دست آورید. این بخش از وبلاگ، شامل مطالب جذاب و جدیدی است که معرف شهرها و مکان های مختلف گرجستان می باشند.

بازسازی پارک میزوری تفلیس

بازسازی پارک میزوری تفلیس در جریان است

به گزارش کوجورجیا، پروژه بازسازی پارک میزوری تفلیس در جریان است. این پارک که به اصطلاح Mziuri Park نام دارد، بر اثر سیلابی در تاریخ ۱۳ ژوئن ۲۰۱۵ آسیب دیده است. این پروژه بازسازی با حمایت بانک سرمایه گذاری اروپا انجام می شود.

ادامه مطلب

شهر متسختا

متسختا پایتخت سابق گرجستان را بیشتر بشناسید

متسختا شهری بسیار قدیمی و پایتخت سابق کشور گرجستان می باشد که در ایالت شیدا کارتلی واقع شده است. پایتخت سابق گرجستان نمونه هایی بسیار برجسته از معماری مذهبی قرون وسطایی را ارائه می دهد، شهری تاریخی که در سال ۱۹۹۴ توسط سایت میراث جهانی یونسکو نامگذاری شد.

ادامه مطلب