با وبلاگ کوجورجیا همراه باشید تا سفری به آینده گرجستان داشته باشیم. در این بخش از وبلاگ می توانید مطالب جذاب و مختلفی را در زمینه های پیشبینی وضعیت زندگی در گرجستان، روند پیشرفت و پیشرفت های اخیر گرجستان، پروژه های در حال اجرا در گرجستان، برنامه های عمرانی گرجستان، بررسی وضعیت اقتصادی گرجستان همراه با روند پیشرفت آن و … مشاهده کنید.

هدف ما از ایجاد این بخش، افزایش آگاهی کاربران مایل به زندگی و اقامت گرجستان از آینده این کشور است. ما تصویر حقیقی و شفافی را از وضعیت کنونی گرجستان و وضعیت پیش رو در اختیار شما کاربران گرامی قرار خواهیم داد. کوجورجیا همواره در تلاش است تا با در اختیار گذاشتن اطلاعات مناسب از تمامی جوانب زندگی، اقامت، تجارت و سرمایه گذاری در گرجستان به کاربران خود، آگاهی آنان را افزایش دهد.

چالش اقتصادی غلبه بر فقر

چالش اقتصادی غلبه بر فقر در گرجستان

,
به گزارش کوجورجیا، وزیر اقتصاد گرجستان اعلام کرد که بزرگترین چالش اقتصادی کشور غلبه بر فقر می باشد. آمار نشان می دهد که حدود ۸۰۰ هزار نفر در کشور گرجستان در فقر زندگی می کنند. ناتیا تورناوا، وزیر اقتصاد و توسعه پایدار گرجستان در مصاحبه خود با برنامه تلویزیونی "۳۶۰ درجه" در Palitra News اعلام کرد که هم اکنون بزرگترین چالش ما غلبه بر فقر است. وی همچنین اظهار داشت که طبق برآورده های مختلف، تعداد افرادی که در فقر زندگی می کنند بالغ بر ۸۰۰ هزار نفر می باشد. وزیر اقتصاد گرجستان به وضوح از برنامه کاهش فقر و کمک به افراد کم درآمد خبر داد و آن را یک چالش بزرگ خواند.
برنامه توسعه کسب و کار گردشگری در شوی گرجستان

برنامه توسعه کسب و کار گردشگری در شوی گرجستان

,
به گزارش کوجورجیا، گروه پارلمانی گرجستان قصد دارد تا تجارت ناشی از توریست و گردشگر را در شهر شوی توسعه بخشد. برنامه توسعه کسب و کار گردشگری در شوی گرجستان توسط شرکت Symmetry که عضو گروه Capitol می باشد، ارائه داده شده است. این شرکت علاقه مند است تا زیرساخت های گردشگری شهر شوی که در منطقه راچا (Racha) قرار دارد، را توسعه و بهبود بخشد. لازم به ذکر است که این پروژه مبلغ ۶۰ میلیون دلار آمریکا را در بر می گیرد.
28 پروژه توسعه روستایی

۲۸ پروژه توسعه روستایی توسط دولت گرجستان تکمیل شد

,
به گزارش کوجورجیا، دولت گرجستان در مجموع ۲۸ پروژه توسعه روستایی را در شش شهر مختلف این کشور تکمیل کرده است. این پروژه ها از طریق یک برنامه دولتی به منظور حمایت از توسعه روستایی در گرجستان به انجام رسیده اند. انجمن روستایی در ۳۷۰۰ روستا از سراسر کشور گرجستان همراه با دولت به تصمیم گیری پرداخته اند. در واقع خود آنها تعیین کرده اند که پروژه های مهم در منطقه خاص خود چه باشد.

ممنوعیت تاکسی های فرمان راست در گرجستان

,
به گزارش کوجورجیا، دولت گرجستان از ممنوع شدن عبور و فعالیت تاکسی های فرمان راست خبر داد. شهردار تفلیس در ماه جاری اعلام کرد که فعالیت اتومبیل های تاکسی که فرمان آن ها در سمت راست قرار دارد، از ابتدای سال ۲۰۲۱ میلادی ممنوع می باشد.
تامین گاز طبیعی

تامین گاز طبیعی ۲۱۷ منطقه مسکونی در گرجستان

به گزارش کوجورجیا، دولت گرجستان از تامین گاز طبیعی ۲۱۷ منطقه مسکونی در سال های ۲۰۱۹ تا ۲۰۲۲ خبر داد. به گفته مسئولان گرجستان، ۱٫۲۰۰٫۰۰۰ مشترک تا سال ۲۰۲۲ به گاز طبیعی دسترسی پیدا خواهند کرد.
تدریس درس برنامه نویسی

تدریس درس برنامه نویسی در گرجستان سپتامبر۲۰۱۹

به گزارش کوجورجیا، پنج مدرسه دوره متوسطه، ماه سپتامبر ۲۰۱۹ در گرجستان به تدریس درس برنامه نویسی خواهند پرداخت. بدین ترتیب در اواخر سپتامبر سال ۲۰۱۹، دانش آموزان پنج مدرسه دبیرستان در گرجستان قادر خواهند بود که زمینه های مختلف برنامه و کدنویسی کامپیوتر را یاد بگیرند. کتاب انتخاب شده برای آموزش برنامه نویسی در گرجستان، "سلام روبی" نام دارد