یکی از قسمت های جذاب و کاربردی وبلاگ کوجورجیا، بخش دانستنی های گرجستان می باشد. در این بخش از وبلاگ سفری به گوشه کنار گرجستان خواهید داشت و با فرهنگ این کشور آشنایی پیدا خواهید کرد. مطالب این بخش شما را برای زندگی و اقامت در گرجستان آماده خواهد کرد.

این بخش جدا از آن که دانستنی های گرجستان نام دارد، مطالب گسترده ای را در زمینه های مختلف به نمایش می گذارد. از جمله این مطالب می توان به معرفی رفتار و آداب مردم گرجستان، معرفی رسم و رسومات این کشور، به تصویر کشاندن حقایقی درباره گرجستان، شفاف سازی قوانین مهاجرت و اقامت گرجستان و … اشاره کرد.

 

نمایشگاه گردشگری قزاقستان

حضور گرجستان در نمایشگاه گردشگری قزاقستان

به گزارش کوجورجیا، کشور گرجستان حضور بی سابقه ای در نمایشگاه توریست و گردشگر قزاقستان به ثبت رساند. یک هیئت بزرگ متشکل از اداره ملی گردشگری گرجستان و وزارت اقتصاد و توسعه پایدار این کشور در نمایشگاه بین المللی گردشگری قزاقستان (KITF) شرکت کردند.
علاوه بر اداره ملی گردشگری گرجستان، ارگان هایی از قیبل اداره گردشگری آدجارا، چندین شهرداری و همچنین ۱۱ شرکت گرجی در این رویداد بین المللی که در کشور قزاقستان برگزار شد، حضور یافتند.

ادامه مطلب

مقادیر صادرات و واردات گرجستان

مقادیر صادرات و واردات گرجستان در ابتدای سال ۲۰۱۹

به گزارش کوجورجیا، براساس اطلاعاتی از دفتر ملی آمار گرجستان، سنگ آهن، کنسانتره مس، خودروهای برقی و فرآورده های نفتی از مهمترین اقلام و کالاهای صادراتی گرجستان در ماه های ژانویه تا مارس ۲۰۱۹ هستند. در این گزارش مقادیر صادرات و واردات گرجستان را خصوصا به کشورهای اتحادیه اروپا در ۳ ماه ابتدای سال ۲۰۱۹ مورد بررسی قرار داده ایم، با ما همراه باشید.

ادامه مطلب

دعوت نامه های گرجستان

دعوت نامه های گرجستان کاملا قانونی و معتبر هستند

طبق تحقیقات صورت گرفته توسط کارشناسان شرکت حقوقی کوجورجیا، مشاهده شده است که در برخی از کانال ها و وب سایت های خبرگزاری ایرانی به دلیل نداشتن آگاهی کافی، اعلام شده که دعوت نامه های گرجستان غیر قانونی یا نامعتبر می باشند.در همین خصوص شرکت کوجورجیا اقدام به انتشار این مطلب کرده  که اثبات می کند دعوت نامه هایی که برای افراد ارسال می شود، کاملا قانونی و معتبر می باشند.

ادامه مطلب

مقصد اول ایرانیان

چرا گرجستان از مقصد اول ایرانیان حذف شد؟

کشور گرجستان با برخورداری از موقعیت جغرافیایی مناسب، قابلیت ارتباط تجاری با اروپا، امکانات پیشرفته، قرارگیری در مسیر توسعه و امکانات رفاهی مناسب، مقصد اول ایرانیان برای زندگی و اقامت محسوب می شد. اما اخیرا گرجستان جایگاه خود را به عنوان اولین مقصد ایرانیان از دست داده است. در این مقاله از وبلاگ کوجورجیا، ما با توجه به مشاهده های اخیر و تجربیات زندگی در گرجستان، به بررسی دلایل حذف شدن گرجستان از مقصد اصلی ایرانیان خواهیم پرداخت.

ادامه مطلب

نکات مهم مسافرتی گرجستان

هشدارها و نکات مهم مسافرتی گرجستان

برای داشتن یک مسافرت خوب چه به گرجستان یا هر کشور دیگری، لازم است که به هشدارها، توصیه ها و نکات مهم مسافرتی توجه نمود. سفارت جمهوری اسلامی ایران در گرجستان در این راستا اقدام به ارائه لیستی از نکات مهم مسافرتی گرجستان نموده است. این لیست جهت حمایت از حقوق افراد ایرانی و با هدف جلوگیری از بروز مشکلات احتمالی تهیه شده است. با مطالعه این لیست از خسارات جبران ناپذیر مالی، جانی و … پیشگیری کنید.

ادامه مطلب