دانستنی های گرجستان

دلیل عمده ریجکتی اقامت گرجستان

دلیل عمده ریجکتی اقامت گرجستان

دلیل عمده ریجکتی اقامت گرجستان

 

دلیل عمده ریجکتی اقامت گرجستان – این روزها از گوشه و کنار مطالب و نظرات متفاوتی توسط ایرانی ها درباره اخذ اقامت گرجستان و دلایل ریجکتی مدارک  اقامت گرجستان در ساختمان دولت، به گوش می رسد؛

بسیاری از افراد معتقدند که در خواست اقامتشان بی دلیل رد شده است و عده ای هم می گویند تمام مدارک ما تکمیل بود ولی ریجکت شدیم.

کارشناسان کوجورجیا، پرونده تمامی این افراد را مورد بررسی قرار داده اند و دلیل عمده ریجکتی اقامت گرجستان این افراد را مشخص نمودند.

بسیاری از آنها نقص کوچکی در پرونده شان بود از جمله تفاوت تایپی در نام ایشان بین ترجمه پاسپورت و گواهی سوء پیشینه.

عده ای هم فرم درخواستشان دارای اشتباه بوده است که دلیل دلیل عمده ریجکتی اقامت گرجستان ، اعتماد به افراد ناآگاه در تکمیل فرم اقامت شان است.

بسیاری نیز دارای مسائل مالیاتی، تخلفات و مشابه آن هستند.

[aparat id=”mao8X”]

تکمیل مدارک در پرونده درخواست اقامت

همه چیز بستگی به تکمیل بودن مدارک شما و نحوه تکمیل فرم دارد.

در این راستا کارشناس خدمات دولتی کوجورجیا که مسئول خدمات اقامتی مجموعه کوجورجیا می باشد با توجه به تجربه شخصی خود، طی ویدئویی کوتاه، به معرفی کوجورجیا پرداخته و مطلب اهمیت تکمیل مدارک را با شما عزیزان در میان گذارده است.

 

  • همانطور که وی در ویدئو دلیل عمده ریجکتی اقامت گرجستان اشاره کرده است: در صورتی که مدارک شما تکمیل باشد و فرم درخواست به درستی تکمیل شده باشد، شما به راحتی اقامت خود را دریافت می نمایید.

 

کارشناسان کوجورجیا، آماده ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان هستند و با دارا بودن تخصص در امر اقامت گرجستان، در تمام مراحل اخذ اقامت شما و یا تمدید آن، شما را همراهی خواهند نمود.

 

  • افتخار ما، صداقت ماست

 

اخبار دانستنیهای گرجستان را در کانال تلگرام کوجورجیا دنبال کنید:

کانال تلگرام اقامت گرجستان

ربات تلگرام: https://t.me/CoGeorgia_bot

 

مطالب مرتبط با دلیل عمده ریجکتی اقامت گرجستان :

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *