کشور گرجستان دارای جاذبه های گردشگری فراوانی می باشد. این کشور از بهترین طبیعت، مناظر سرسبز، مکان های دل انگیز و جاذبه های تفریحی برخوردار است. در این بخش از وبلاگ کوجورجیا با تمامی مکان های تفریحی، جاذبه های توریستی و … آشنا خواهید شد.

منطقه حفاظت شده جدید درختان بلوط در گرجستان

به گزارش کوجورجیا، منطقه حفاظت شده جدید درختان بلوط در گرجستان ساخته شد. این منطقه حفاظتی سرشار از درختان بلوط منونت منحصر به فرد می باشد که جدیدا به لیست مناطق حفاظت شده در گرجستان اضافه شده است. طرح ایجاد این منطقه حفاظتی توسط وزارت حفاظت از محیط زیست گرجستان ارائه شده است.
این منطقه حفاظت شده در شهرداری Chokhatauri واقع در منطقه Guria گرجستان قرار دارد. این منطقه با ۴۴۳ هکتار، سرشار از درختان بلوط منحصر به فردی پوشیده شده است. نام رسمی این منطقه Pontine Oakwood می باشد که همچنین در فهرست قرمز مناطق حفاظتی گرجستان قرار دارد.

ادامه مطلب

جاذبه گردشگری گرجستان

۱۰ جاذبه گردشگری گرجستان که باید ببینید

گرجستان کشوری با جاذبه های گردشگری بسیار زیبا و متنوع است که در شرق دریای سیاه واقع شده است. گرجستان جزو زیباترین مناطق دنیا می باشد و همه ساله گردشگران زیادی از جاذبه های این کشور دیدن می نمایند. این کشور تنوع آب و هوایی شگفت انگیزی دارد. شما می توانید بعد از اسکی روی برف برای رفع خستگی در ساحل شنا کنید. دو سوم این کشور را مناطق کوهستنای تشکیل داده و کوه های مرزی از ورود سرمای شدید روسیه جلوگیری می کنند.

ادامه مطلب

تراموا هوایی جدید

۳ تراموا هوایی جدید در تفلیس گرجستان

به گزارش کوجورجیا، ایجاد ۳ تراموا هوایی جدید در شهر تفلیس در دستور کار قرار گرفته است. این ۳ ترموای جدید پایتخت گرجستان در مناطق Samgori-Vazisubani و Akhmeteli-Temka و کوه Sameba-Makhata ساخته خواهند شد. برای اتمام و تکمیل این پروژه حدود ۵ ماه در نظر گرفته شده است.

ادامه مطلب

رستوران معلق در آسمان

رستوران معلق در آسمان در کجوری گرجستان

به گزارش کوجورجیا، یک رستوران جدید در شهر کجوری گرجستان افتتاح خواهد شد که در هوا معلق است. در این رستوران معلق در آسمان، مهمانان می توانند در فراز آسمان و در هوای آزاد شام بخورند. مفهوم شام معلق در آسمان در ۷۰ کشور جهان وجود دارد. اولین کشوری که این خلاقیت را به خرج داد، بلژیک بود که در سال ۲۰۰۶ این رستوران را افتتاح کرد.

ادامه مطلب