اخبار جدید گرجستان

تعلیق قوانین مهاجرت گرجستان

تعلیق قوانین مهاجرت گرجستان

تعلیق قوانین مهاجرت گرجستان

تعلیق قوانین مهاجرت گرجستان – ایکا باسلیا قدیمی ترین عضو حزب رویای گرجستان و رئیس کمیته تدوین مقررات پارلمان بود که ظاهرا در اعتراض به انتخاب ۱۰ عضو دادگاه عالی، استعفا نموده است.

به گزارش خبرگزاری گرجستان، با استعفای دیروز ایکا باسلیا از ریاست کمیته تدوین مقررات پارلمان، حزب اکثریت به دو دسته تقسیم شده اند که تعلیق قوانین مهاجرت گرجستان را در پی خواهد داشت.

وی بیانیه ای درباره استعفای خویش روز پنجشنبه در پارلمان به طور خلاصه ارائه داد. به گفته وی، وانو زردیاشویلی، معاون رئیس کمیته امور حقوقی مجلس، نیز پست خود را ترک کرده است.

باسلیا گفت: امیدوارم که کمیته امور حقوقی گرجستان، که یک کمیته بسیار مهم است، تصمیمی درباره کاندیدای ریاست این کمیته بگیرد.

ایکا بسلیا، رئیس اجرایی کمیته امور حقوقی پارلمان، تأیید می کند که مذاکراتی در مورد تغییر پست او به پست معاون-سخنگوی پارلمان مطرح بوده است.
وی خاطر نشان ساخت: “مهمترین چیز برای من این است که این روند صحیح برگزار شود. من برای این کار همه چیز را انجام خواهم داد زیرا من تا به حال برای این موضوع مبارزه کرده ام.”

ایکا بسلیا گفت: این موضوع ، اصلی ترین موضوع است نه پست من به عنوان معاون سخنگوی پارلمان.

تیم حاکم به احتمال زیاد مسئله انتصاب ایکا بسلیا را به عنوان معاون سخنگوی مطرح نخواهد کرد.
رئیس اجرایی کمیته حقوقی پارلمان، می گوید که او قصد ندارد از تیم حاکم خارج شود.

وی به اینترپرس نیوز گفت که برنامه های آینده خود را پس از تعطیلات سال نو اعلام خواهد کرد.

وی افزود: نکته اصلی این است که روند تعیین قضات در دادگاه عالی به حالت تعلیق درآمده است و برای من مهم است که کار کمیته متوقف نشود.

ایکا بسلیا گفت: “در مورد جایگاه آینده ام در پارلمان، پس از تعطیلات سال نو صحبت خواهم کرد.”

تعلیق قوانین مهاجرت گرجستان
اصلاح قانون اقامت و مهاجرت یکی از قوانین مورد حمایت جدی خانم بسلیا بود و با این استعفا تا انتخاب مجدد رئیس در کمیته، در بهار سال جدید، این کمیته وارد دستور کار نخواهد شد و خود این امر تعلیق قوانین مهاجرت گرجستان را در پی دارد.

بنا بر مسائل پیش آمده، پیش بینی می شود کلیه موضوعات و طرح های پیشنهاد شده به پارلمان در زمینه مهاجرت و قوانین اقامت تا اطلاع ثانوی معلق گردد.

 

تعلیق قوانین مهاجرت گرجستان

اخبار دانستنیهای گرجستان را در کانال تلگرام کوجورجیا دنبال کنید:

کانال تلگرام اقامت گرجستان

ربات تلگرام: https://t.me/CoGeorgia_bot

 

سایر مطالب:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *