شهر باتومی

شهر باتومی گرجستان یک شهری بندری می باشد که در کنار دریای سیاه قرار گرفته است.

شهر باتومی از طریق بندر ارتباطات تجاری و مسافرتی خود را با قاره اروپا ودیگر قاره‌ها انجام می دهد. باتومی گرجستان یکی از زیباترین و توریست پذیرترین بنادر میباشد.

در سال های اخیر دولت گرجستان با برنامه ریزی های توریستی عالی این شهر را با تمام زیبایی هایش به دنیا معرفی کرده است که یکی از این برنامه ریزی ها افتتاح هتل های زیبا و مدرن در این شهر زیبا ی بندری می باشد.یکی از این هتل های زیبا و مدرن هتل Best Western Plus میباشد که در تابستان سال ۲۰۱۷ شعبه ی جدید خود را در شهر بندر ی باتومی افتتاح کرده است.

امکانات هتل Best Western Plus شهر باتومی

هتل Best Western Plus یکی از بزرگترین هتل های زنجیره ای بین المللی در جهان است که ۴۲۰۰ هتل را در بیش از ۱۰۰ کشور در سراسر جهان اداره و مدیریت می کند.

هتل چهار ستاره Best Western Plus درشهر باتومی شامل ۵۰ اتاق، سالن کنفرانس بزرگ، کافه و سالن مشروب خوری زیبا و مجللی می باشد.

ساخت این هتل شش طبقه توسط شرکت Mgzavrebi در سال ۲۰۱۶ اغاز شد. لازم به ذکر می باشد که این پروژه باعث جذب بیش از ۵ میلیون دلار سرمایه در شهر باتومی شد.

Ramaz Bolkvadze، وزیر اقتصاد و دارایی کشور گرجستان خاطر نشان کرد که افتتاح  این هتل در  شهرباتومی، نمونه ای از توسعه اقتصادی پویا و رو به رشد در منطقه ی آدجارا است که باعث رشد گردشکری می شود و همچنین فرصت های شغلی فراوانی برای مردم شهر باتومی ایجاد میکند.

Ramaz Bolkvadze همچنین اعلام کرد که در آینده نیز که یکی دیگر از هتل های تجاری بین المللی Courtyard Marriott، در این منطقه افتتاح می شود.

said Zurab Pataridze فرماندار منطقه ی آدجارا می گوید ” من بسیار خوشحال و خرسند هستم که یک پروژه ی موفق دیگر در شهر باتومی افتتاح شده است و خوشحالم که یک هتل جدید با کیفیت بالا و با زیرساخت های عالی  افتتاح شده است ”

موفق باشید.

تماس با ما برای گرفتن اقامت در گرجستان

????????
? @cogeorgia
? Https://CoGeorgia.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *