تسخیر روسیه توسط ارتش اوکراین

در این خبر قرار است سخنان رئیس جمهور سابق گرجستان را درباره تسخیر روسیه توسط ارتش اوکراین را مورد بررسی قرار دهیم.

ساکاشویلی رئیس جمهور سابق گرجستان تاکید کرد که ارتش اوکراین به خوبی مسلح و آماده شده و روحیه لازم برای تسخیر روسیه را دارد.

میخاییل ساکاشویلی، رئیس جمهور سابق گرجستان امروز شنبه در مصاحبه با شبکه ۲۴ تلویزیون اوکراین، تصریح کرد که ارتش اوکراین آماده و به طور مناسب مسلح شده و روحیه لازم برای تسخیر روسیه را دارد..

وی در ادامه افزود: افسران ما، که توسط آمریکایی ها آموزش دیده اند، در حال آموزش ارتش شما هستند. آنها می گویند که روحیه سربازان اوکراینی، در جهان بهترین است و اگر مهارت ها و سلاح های لازم را داشته باشند، قادر خواهند بود تا کل روسیه را تسخیر کنند.

ساکاشویلی گفت: وی بر این باور است که مشکل اصلی برای اوکراین، سلاح های ضد تانک فرسوده و قدیمی است. ولی سیستم های تسلیحاتی جدید در آمریکا وجود دارد، اگر آنها بخواهند این تسلیحات را تامین کنند، اوکراین می تواند در ابتدا ۵۰ تانک روسی را منهدم کند.

رئیس جمهور سابق گرجستان در ادامه تاکید کرد: آمریکا شاهکار مردم اوکراین را دیده است و این مساله را مشاهده کرده است که اوکراین برای دفاع از ارزش های دموکراتیک، آماده است، و با آمریکا بسیار همگرا است. آمریکا نیز آماده است تا سلاح های ضد تانک را در اختیار اوکراین قرار دهد، همین طور آماده است تا پهپاد و توپخانه به اوکراین بدهد.

ساکاشویلی که در نوامبر ۲۰۱۳ میلادی بلافاصله پس از به قدرت رسیدن رئیس جمهور بعدی گرجستان، خاک این کشور را ترک کرده به موارد مختلفی از جمله سوء استفاده از قدرت متهم شده است.دادگاهی در تفلیس حکم بازداشت میخائیل ساکاشویلی رئیس جمهور سابق گرجستان رابه اتهام سوء استفاده از قدرت در دوران مسئولیتش را صادر کرد و وی را تحت تعقیب قرار داد.

موفق باشید.

تماس با ما برای گرفتن اقامت در گرجستان و خرید ملک در آنجا

عضویت در کانال تلگرام ما

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *