گواهینامه رانندگی گرجستان

در این خبر قرار است به مراحل مربوط به  اخذ گواهینامه رانندگی گرجستان بپردازیم.

وزارت امور داخله کشور گرجستان می گوید که در حال مذاکره با کشورهای عضو اتحادیه اروپا می باشد تا بتواند رضایت این کشورها را در زمینه ی به رسمیت شناختن گواهینامه رانندگی گرجستان در اتحادیه اروپا خود به خود جلب کند.

مراحل اخذ گواهینامه رانندگی گرجستان

شالوا خویتسویلی، معاون وزیر کشور گرجستان می گوید که مذاکرات با چندین کشور عضو اتحادیه اروپا در حال انجام است و روند این مذاکرات را مثبت پیش بینی کرد.
شالوا خویتسویلی می گوید که گرفتن گواهینامه رانندگی گرجستان شامل دو مرحله است:
۱)آزمون کتبی
۲)ازمون عملی
آزمون کتبی در یک مرحله انجام می شود و در صورت گرفتن نمره ی مناسب و قبولی در این آزمون شخص متقاضی گواهینامه رانندگی وارد مرحله ی دوم که آزمون عملی می باشد می شود .
آزمون عملی خود شامل چندین مرحله سخت و دشوار می باشد تا مهارت های فرد متقاضی به صورت دقیق سنجیده شود .
همچنین شالوا خویتسویلی می گوید همین سخت گیری های کشور گرجستان تسهیل روند به رسمیت شناختن گواهینامه رانندگی گرجستان در اتحادیه اروپا می شود.
او همچنین از فرصت مصاحبه با خبرنگاران استفاده کرد و از عملکرد وزارت امور داخله کشور گرجستان تعریف و تمجید کرد و افزود وزارت امور داخلی کشور گرجستان یکی از سازمان هایی است که بیشترین موافقت نامه ها، یادداشت ها و موافقت نامه های بین المللی را در سه سال گذشته امضا کرده است.
علاوه بر این، معاون وزیر گفت که سازمانی با نام MIA تاسیس می شود که وظیفه این سازمان ، حفاظت اطلاعات، حفاظت از مرز، و مبارزه با جرم و جنایت های سازمان یافته است.
لازم به ذکر می باشد که کشور گرجستان در چند سال اخیر در حال گسترش روابط خود با اتحاده اروپا می باشد که این مسئله نوید آینده ای درخشان را برای این کشور می دهد.

موفق باشید

تماس با ما برای گرفتن اقامت در گرجستان

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *