هتل های باتومی گرجستان

شهر باتومی یکی از شهرهای بندری کشور گرجستان است که از جاذبه های تفریحی و گردشگری زیادی برخودار می باشد و ما قرار است در این مقاله به معرفی بهترین هتل های باتومی گرجستان بپردازیم.

شهر باتومی را می توان یکی از زیباترین و توریست پذیرترین بنادر و شهر های قفقاز نامید. این شهر با برنامه های بسیار دقیق دولت گرجستان توانسته است به سطح بسیار قابل قبولی از توریست پذیری و شهرت در بین گردشگران دست یابد.

کسانی که قصد سفر یا اقامت در این شهر زیبا را دارند لازم است با چند تا از بهترین هتل های باتومی گرجستان آشنا شوند.
معرفی

هتل ایفوریا باتومی (EUPHORIA BATUMI HOTEL)

هتل های باتومی گرجستان

هتل ایفوریا یکی از زیباترین هتل های باتومی گرجستان می باشد که علاوه بر اینکه شامل اتاق هایی آرام و مجهز برای استراحت است از امکاناتی لوکس برای برگزاری جلسات و مراسم های مختلف برخوردار می باشد.
این هتل بزرگ دارای چهار سالن بزرگ مخصوص کنفرانس و مجالس جشن و عروسی است که از لحاظ فنی کاملا مجهز می باشد و از امکانات خوبی برخوردارند که این امکانات شامل پخش دی وی دی در سالن ها، میکروفن بی سیم، صفحه نمایش بزرگ و سیستم ضبط صدا می باشد.
از هر لحاظ امکانات این هتل برای برگزاری مراسم عروسی، پذیرایی، جلسات کسب و کار و یا کنفرانس مناسب است.

هتل لئوگرند باتومی(LEOGRAND HOTEL)

هتل های باتومی گرجستان

هتل لئوگرند از هتل های مجلل شهر باتومی است که از ویژگی های آن می توان به ۱۸۰ اتاق با امکانات فوق العاده اشاره کرد.

اتاق های این هتل با معماری منحصر به فرد و زیبایی طراحی و ساخته شده اند که از امکانات ویژه ای از جمله  مبلمان شیک ، ملافه لوکس و ….  برخوردار هستند.

موقعیت این هتل در داخل شهر به گونه ای است که از پنجره اتاق های آن منظره زیبا و آرامش بخش  دریای سیاه به راحتی قابل مشاهده است.

این هتل بزرگ از سالن های رقص افسانه ای  برای برگزاری مراسم جشن عروسی و ازدواج برخودار است و همچنین دارای سالن های بزرگ و با امکاناتی است که برای برگزاری سایر مجالس های اجتماعی و مراسم کنفرانس مناسب می باشند.

 

هتل اینتوریست باتومی(HOTEL INTOURIST PALACE BATUMI)

هتل Intourist یکی از محبوب ترین هتل های باتومی گرجستان است که در ساحلی با فاصله ۳۰۰متر از دریای سیاه  واقع شده است.

از امکانات ویژه  این هتل می توان به اتاق های همراه با تلویزیون ال سی دی و Wi-Fi رایگان اشاره کرد به علاوه اینکه  اتاق های آن از ویژگی های یک طراحی داخلی کلاسیک در رنگ های روشن  با مبلمان چوبی. حمام اختصاصی با وان، بالکن و کانال ماهواره ای برخودارند.

موفق باشید.

تماس با ما برای کسب اطلاعات بیشتر و اقامت در گرجستان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *