افزایش تعداد یهودیان در گرجستان

ما با ایکتیک موس، رئیس اتاق بازرگانی اسرائیل-گرجستان، در مورد بخش گردشگری گرجستان و علاقه رو به رشد جامعه یهودی در بازدید از کشور گرجستان صحبت کردیم. ایکتیک موس به ما می گوید: ” تغییرات مثبت را می توان در بسیاری جهات مشاهده کرد و همین امر باعث افزایش تعداد یهودیان در گرجستان شده است.”

لازم به ذکر می باشد که تعداد گردشگران اسرائیلی در مقایسه با سال ۲۰۱۶ افزایش ۵۵ درصدی داشته و همچنین تعداد پرواز های مستقیم بین اسرائیل و گرجستان به میزان ۳۷ درصد افزایش داشته است.

سرمایه گذاری یهودیان در گرجستان

ایکتیک موس در ادامه به ما می گوید:” که علاقه سرمایه گذاران یهودی از کشورهای مختلف به سمت صنعت گردشگری گرجستان، املاک و مستغلات و هتل ها نیز روزانه افزایش می یابد.
چه پروژه هایی توسط شرکت ها و شرکای شما در گرجستان انجام می شود؟

شرکت های ما به طور فعال در ضمینه ی ساخت هتل های مجلل در سراسر دنیا فعالیت می کنند . هتل Rixos که مراحل نهایی ساخت خود را طی می کند توسط شرکت های ما ساخته شده است شرکت های ما این هتل را مطابق به آخرین استاندارد های موجود در دنیا ساخته اند.همچنین هم اکنون ما در تفلیس در حال ساخت هتل بزرک و مجلل Kass هستیم ، این هتل در سال ۲۰۱۹ افتتاح خواهد شد.زمانی که ما شروع به ساخت هتل در گرجستان کردیم این کشور با کمبود زیاد اتاق هتل در مقابل سیل انبوه گردشگران مواجه بود که با شروع فعالیت های شرکت های هتل سازی ما این کمبود رفع شد.

انجام این پروژه ها توسط شرکت های اسرائیلی باعث تقویت روابط گرجستان و اسرائیل شده است همچنین موقعیت جغرافیایی خوب و بی نظیر کشور گرجستان ، آب و هوای معتدل ، طبیعت زیبا باعث افزایش تعداد یهودیان در گرجستان شده است که این به معنی رونق هرچه بیشتر صنعت گردشگری در این کشور می باشد.

موفق باشید.

تماس با ما برای گرفتن اقامت در گرجستان و خرید ملک در آنجا

عضویت در کانال تلگرام ما

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *