اخبار جدید گرجستان

گرجستان به فهرست کشور های امن اضافه شد

کشور گرجستان

اداره مهاجرت کشور ایسلند، گرجستان را در لیست کشورهای امن قرار داده است.

طبق نظر اداره ی مهاجرت کشور ایسلند” کشور گرجستان دارای یک قانون اساسی جامع و کامل می باشد وهمچنین دموکراسی  و حقوق بشر در این کشور  تا میزان بسیار بالا و رضایت بخشی رعایت می شود همچنین اداره ی مهاجرت کشور ایسلند یاد آور میشود شود که سازمان های حقوق بشر بین المللی بدون هیچ گونه مانعی درکشور گرجستان کار می کنند.

وضعیت امنیت کشور گرجستان

لازم به ذکر می باشد که کشور گرجستان،عضو میثاق بین المللی حقوق مدنی و سیاسی و کنوانسیون سازمان ملل متحد علیه شکنجه و سایر رفتارهای بی رحمانه، غیر انسانی یا محرک یا مجازات می باشد همچنین حقوق بشر به طور کلی در گرجستان مورد احترام است و قانون اساسی آن ،برابری شهروندان این کشور را تضمین می کند .

اداره مهاجرت کشور ایسلند، گرجستان را در زمینه ی ارتباط با پناه جویان و نحوه ی برخورد با آن ها مورد بررسی قرار داده است و مشخص شده است که  گرجستان تمام پیش نیازها، برای تعریف شدن به عنوان یک کشور امن را، دارا است.

اداره ی مهاجرت کشور ایسلند از نظر امنیتی به غیر از کشورهای عضو اتحادیه اروپا، کشور های دیگری را از جمله”: آلبانی، استرالیا، کانادا، گرجستان، ژاپن، لیختن اشتاین، کوزوو، مقدونیه، موناکو، نیوزیلند، نروژ، صربستان، سوئیس و ایالات متحده را مورد بررسی قرار داده است.

اداره مهاجرت کشور ایسلند در این فهرستی که در زمینه ی کشور های امن منتشر کرده است در وهله اول احترام به حقوق بشر را مد نظر گرفته است و بعد آن نحوه ی برخورد با پناهجویان را مورد الویت قرار داده است.

لازم به ذکر می باشد که شهروندان کشورهایی که در فهرست کشورهای امن منتشر شده توسط اداره مهاجرت ایسلند قرار دارند در صورت درخواست برای پناهندگی به کشورایسلند،با درخواست آن ها مخالفت می شود زیرا کشورشان از نظر اداره ی مهاجرت کشور ایسلند تمامی  شرایط برای داشتن یک زندگی خوب را دارا است.

موفق باشید.

تماس با ما برای گرفتن اقامت در گرجستان

????????
کانال تلگرام ما 
? Https://CoGeorgia.com

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *