کوه های سوانتی

روزنامه بریتانیایی The Guardian مقاله ای در مورد منطقه ی کوهستانی سوانتی (Svaneti) تحت عنوان” راه رفتن در کوه های سوانتی ” منتشر کرده است.

در این مقاله منطقه ی کوتائیسی (Kutaisi) ،دروازه ای برای کشف منطقه ی سوانتی و همچنین خانه ای برای کوه های سر به فلک کشیده ی قفقاز توصیف شده است.

کوتائیسی مرکز ایالت ایمرتی است و در قسمت شرقی جلگه ی کولخیس واقع شده است .

شهر کوتائیسی دروازه ای برای کشف  کوه های سوانتی

شهر  کوتائیسی از نظر موقعیت  اقتصادی و جمعیتش دومین شهر بزرگ گرجستان است و جمعیت آن  در سال ۲۰۰۲  حدود ۲۱۵۷۰۰ نفر برآورد شده است .

یکی از بزرگ ترین کارخانه های صنعتی شهر کوتائیسی ، کارخانه ی تولید تراکتور های کوچک است که برای شخم زدن باغ ها و تاکستان ها به کار برده می شود و توانایی کار در دامنه های شیبدار را داراست .

همچنین این مقاله به توصیف روستای Becho پرداخته است که این روستای زیبا در شمال Mestia واقع شده است و  شهر Mestia  بزرگترین شهر در منطقه ی کوه های سوانتی می باشد.

نویسنده ی این مقاله به طور مفصل زندگی مردم محلی منطقه سوانتی را توصیف کرده است.

همچنین لازم ذکر می باشد این مقاله بر اساس یک تور پیاده روی در منطقه است و مسیر رفت و آمد از روستای مولاکی را به Mestia توصیف می کند:” سخت ترین تصمیم انتخاب دیدگاه عالی برای ناهار بود. ما در نور آفتابی محصور شده با یک فرش گل سرخ رنگ نشسته بودیم. سمت راست ، توده سفید خاکستری یخچال های Ushba، در پایین دست دره ای سبز و درخشان با برجهای باستانی و دیدنی شهر Mestia قرار داشت.این سفر طولانی می باشد و سختی های خاص خود را دارا می باشد اما کاملا ارزش تحمل مشکلات را دارد و از رفتن به این منطقه هرگز پشیمان نخواهید شد و لذت خواهید برد.”

موفق باشید.

تماس با ما برای گرفتن اقامت در گرجستان

????????
? @cogeorgia
? Https://CoGeorgia.com

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *