اخبار جدید گرجستان

پیشرفت گرجستان در سال ۲۰۱۸

پیشرفت گرجستان در سال 2018

پیشرفت گرجستان در سال ۲۰۱۸

پیشرفت گرجستان در سال ۲۰۱۸ – نخست وزیر گرجستان، ماموکا بختادزه، تغییرات کارکنان دولت را رد نمی کند.

ماموکا بختادزه در یک کنفرانس خبری پیش از جلسه هیئت دولت در روز پنج شنبه گفت: “هرگز بد نیست که تغییرات را انجام دهیم.” پاسخ به پرسش خبرنگار آژانس “اینترپرس نیوز” که پرسید آیا تغییرات کارمندان پس از تعطیلات سال جدید برنامه ریزی شده است یا خیر.

نخست وزیر گرجستان ماموکا بختادزه درباره پیشرفت گرجستان در سال ۲۰۱۸ گفت: سال ۲۰۱۸ سال پرباری بود، ما پیشرفت های قابل ملاحظه ای در بسیاری جهات داشتیم که در رتبه بندی بین المللی قابل اثبات است.

همچنین سال پرباری از نظر تحقق رویای پیوستن به یورو آتلانتیک و اتحادیه اروپا بود.

به گفته وی، گرجستان هرگز به خانواده اتحادیه اروپا و ناتو به این حد نزدیک نشده بود.

در مورد روابط گرجستان و آمریکا نیز تا به این اندازه روابط نزدیک نبوده و به جرات اعلام می کنم به عنوان پیشتاز در تمامی زمینه ها در این منطقه شناخته شده ایم.

بختادزه افزود: ما تلاش خواهیم کرد تا در سال ۲۰۱۹ این دستاوردها را مشهود تر سازیم و آنها را در راستای بهبود رفاه حال شهروندانمان به کار بگیریم.

مقابله با فقر برای دو سال آینده

نخست وزیر گرجستان، ماموکا بختادزه، در این کنفرانس خبری گفت: “مقابله با فقر برای دو سال آینده یک اولویت مطلوب برای ما خواهد بود.”

“ما بیشترین تلاش خود را برای اجرای اصلاحات انجام خواهیم داد که به رشد فراگیر در گرجستان کمک می کند و ما را قادر می سازد تا مدل اقتصادی توسعه کشور را تغییر دهیم و با رشد فراگیر هماهنگ شویم.

هدف اصلی ما غلبه بر فقر است.

در راستای پیشرفت گرجستان در سال ۲۰۱۸ گفت: برنامه های اجتماعی ادامه و سال آینده بهبود می یابد. همانطور که می دانید در این سال ما صدها هزار شهروند را از بار مالیاتی معاف کردیم، اما این کافی نیست.

در پیشرفت گرجستان در سال ۲۰۱۸ ، مطمئن هستم که سال ۲۰۱۹ حیاتی خواهد بود و یک مدل اقتصاد جدید که قطعا در گرجستان راه اندازی خواهد شد، رشد جامع را برای کشور به ارمغان خواهد آورد.

 

پیشرفت گرجستان در سال ۲۰۱۸

اخبار دانستنیهای گرجستان را در کانال تلگرام کوجورجیا دنبال کنید:

کانال تلگرام اقامت گرجستان

ربات تلگرام: https://t.me/CoGeorgia_bot

 

سایر مطالب:

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *