دریاچه سیاه گرجستان

در این خبر قرار است منطقه تفریحی دریاچه سیاه گرجستان را که از مناطق گردشگری گرجستان در شهر باتومی است را به شما گردشگران عزیز معرفی کنیم.

دریاچه سیاه گرجستان  را با دریای سیاه اشتباه نگیرید!

دریاچه سیاه گرجستان ، مقصد جدید توریستی است که از سال آینده به نقاط گشت و گذار در این کشور تبدیل می شود این دریاچه در منطقه ی تفریحی Adjara واقع شده است. Adjara یکی از استان‌های گرجستان است به مرکزیت باتومی و تابع قوانین دولت مرکزی می‌باشد. منطقه ی Adjara کوهستانی می باشد و از شرایط آب و هوایی خوب و بی نظیری برای گردش برخودار است و همه ساله تعداد زیادی از گردشگران داخلی و خارجی را به سمت خود جذب می کند.

جشم انداز دریاچه سیاه گرجستان

دریاچه سیاه گرجستان به دلیل گیاهانی که در داخل دریاچه رشد می کنند و رنگ این گیاهان سبز مایل به تیره می باشد از دور به رنگ سیاه دیده می شود و به همین دلیل نام سیاه برای این دریا چه برگزیده شده است همچنین این دریاچه در کنار کوه زیبای گوردرجی قرار گرفته است . آژانس توسعه گردشگری منطقه ی Adjara قصد دارد تا دریاچه سیاه را به لیست مقصدهای توریستی در سال آینده اضافه کند.

وسعت این دریاچه ۲ کیلومتر مربع می باشد و ۱۹۰۰ متر بالاتر از سطح دریا واقع شده است همچنین اطراف این دریاچه توسط جنگل های زیبای رشته کوه های آلپ پوشیده شده است که ترکیب جنگل های آلپ و کوه گوردرجی و این دریاچه منظره ی بی نظیر و چشم نوازی را به وجود آورده است.

تیناتین زویدزه، مدیر آژانس گردشگری منطقه ی  Adjara اعلام کرد: ” دریاچه سیاه گرجستان در منطقه ای واقع شده است که فاقد یک مسیرماشین رو می باشد .با هماهنگی هایی که ما با دولت مرکزی گرجستان انجام داده ایم مقرر شده است تا در ماه های آینده یک مسیر ماشین روی مناسب و درخور یک منطقه ی توریستی برای این دریاچه احداث شود همچنین ما در حال احداث محل های مناسب برای گردشگرانی هستیم که  می خواهند در کنار این دریاچه اقامت کوتاهی داشته باشند.”

موفق باشید.

تماس با ما برای گرفتن اقامت در گرجستان و خرید ملک در آنجا

عضویت در کانال تلگرام ما

 

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *