اخبار جدید گرجستان

مجتمع کینگ دیوید در گرجستان افتتاح می شود

مجتمع مسکونی کینگ دیوید

مجتمع  کینگ دیوید با امکاناتی فوق العاده و بی نظیر به عنوان یک برج چند منظوره در ماه سپتامبر در تفلیس افتتاح خواهد شد و شروع به کار خواهد کرد.

افتتاح مجتمع کینگ دیوید دری را برای کسب کار به روی ساکنان تفلیس باز خواهد کرد که از آن بهره مند خواهند شد.

ساخت مجتمع کینگ دیوید یک پروژه ۷۰ ملیون دلاری بود که  در سال ۲۰۱۶ به صورت بین المللی به رسمیت شناخته شد و به عنوان بهترین مجتمع چند منظوره ،جایزه بین المللی ملک را دریافت کرد.

مجتمع کینگ دیوید و امکانات آن

نمایندگی اقامتگاه های کینگ دیوید در طبقه ۳۲ برج واقع شده است که خدمات هتل را به ساکنان آن ارائه می دهد و اعلام می کند که امکانات  مجتمع کینگ دیوید فوق العاده است و زیر ساخت های آن به خوبی ساخته شده است و برای ساکنان تفلیس ایجاد شانس زندگی جدید در مرکز شهر تفلیس را به وجود آورده است.
تاکنون  ۴۵ درصد از اقامتگاه ها مجتمع کینگ دیوید فروخته شده و اکثریت قریب به اتفاق حدود ۸۵ درصد  از مشتریان  بازرگانان گرجستان هستند  که فعالانه در بخش های وسیعی از بخش های تجاری قرار است فعالیت کنند.

طبقه نوزدهم این برج به طور کامل توسط مرکز تجاری مجتمع کینگ دیوید اشغال شده است که در ماه جاری راه اندازی خواهد شد.

از تابستان ۲۰۱۷ دفتر نمایندگی شرکت هایی مانند Colliers International، سامسونگ گرجستان  و PwC گرجستان در مرکز تجاری کینگ دیوید مستقر خواهد شد و آماده ارائه خدمات به مشریان خود خواهند بود


مجتمع کینگ دیوید

مجتمع تجاری مسکونی کینگ دیوید برای افراد علاقه مند به سکونت در این برج شرایط پرداخت انعطاف پذیری را برای اجاره و یا خرید ملک ارائه می دهد.

علاقمندان می توانند برای خرید مسکن در برج کینگ دیوید از گزینه پرداخت اقساط  با سود ۰٪ استفاده کنند و همچنین از یک وام با شرایط باز پرداخت ۲۰ ساله  و با نرخ سود ۱۰٪ بهره مند شوند.

لازم به ذکر است که حداقل متراژ واحدهای مسکونی و تجاری این برج ۴۸ متر مربع است.


موفق باشید

تماس با ما برای گرفتن اقامت در گرجستان

 

1 دیدگاه در “مجتمع کینگ دیوید در گرجستان افتتاح می شود

  1. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:1 ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *