اخبار جدید گرجستان

شهر تفلیس ، بهترین باشگاه شبانه در دنیا را دارد

شهر تفلیس

در سال های اخیر،کشور گرجستان به دلیل  مناطق گردشگری زیبا، هتل های مجلل،غذاهای منحصر به فرد و شراب های خوشمزه و متنوع اش بیشتر و بیشتر نزد علاقه مندان به گردشگری، خصوصا ایرانیان شناخته شده است. همچنین لازم به ذکر می باشد که شهر تفلیس به عنوان یکی از امن ترین شهر ها جهان شناخته شده است.

خصوصیات کلوپ شبانه ی Bassiani در شهر تفلیس

پیدا کردن فعالیت‌های مفرح و خاطره‌انگیز در شهر تفلیس که از قرن پنجم میلادی پایتخت کشور گرجستان بوده و تاریخی غنی و پرفرازونشیب دارد، کار سختی نیست.یکی از این تفریحات موجود در شهر تفلیس ، رفتن به کلوپ های شبانه می باشد،یک باشگاه شبانه یا کلوپ شبانه که گاه به آن دیسکو هم گفته می‌شود مکانی برای رقصیدن، نوشیدن مشروبات الکلی و سرگرم‌شدن در جایگاه موسیقی میباشد که جزو کسب در آمدهای بعد از تاریک شدن هوا به حساب می‌آید.

مجله ی Hostels World مجله ای است که هتل ها و مکان های تفریحی در سراسر دنیا را بررس می کند  و بر اساس معیار های بین المللی آن ها را رتبه بندی می کند. در شما ره ی جدیدی که  مجله ی Hostels World در این هفته منتشر کرده است باید گفت که کلوپ شبانه ی Bassiani که در شهر تفلیس واقع شده است را به عنوان بهترین کلوپ شبانه در سطح جهان معرفی کرده است.

این باشگاه رقبایی از شهر های برلین، کیف، پاریسو توکیو داشت که به دلیل خدمات منحصر به فردش توانست این رقبا را به آسانی کنار بزند و در رتبه اول قرار بگیرد.

کلوپ شبانه ی Bassiani بزرگ ترین باشگاه تفریحی شبانه در سراسر کشور گرجستان می باشد و  در زیر زمین استادیوم  فوتبال ملی کشور گرجستان به اسم دینامو آرنا واقع شده است.

این کلوپ از نظر وسعت، به قدری بزرگ است که همزمان ۱۲۰۰ نفر میتوانند در آن باشند و همچنین لازم یه ذکر می باشد که  در ساخت این کلوپ شبانه از آخرین تکنولوژی های موجود در دنیا استفاده شده است.

موفق باشید.

تماس با ما برای گرفتن اقامت در گرجستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *