اخبار جدید گرجستان, دانستنی های گرجستان

بررسی وضعیت خانه ها در تفلیس

بررسی وضعیت خانه ها در تفلیس

همانطور که می دانید شهر تفلیس پایتخت کشور گرجستان است که از جاذبه های گردشگری و تفریحی زیادی برخودار بوده و روزانه افراد زیادی از نقاط محتلف جهان برای سفر و یا اقامت شهر تفلیس را انتخاب می کنند تا از امکانات این شهر در قلب گرجستان بهرمند شوند.

اما مسئله ای که بیش از هر چیز ذهن یک توریست و یا کسی که بخواهد در این شهر اقامت کند را در گیر می کند این است که وضعیت خانه ها در تفلیس چگونه است و با چه هزینه ای می توان خانه ای برای زندگی اجاره کنیم و یا بخریم؟

قبل از سفر و یا اقامت در تفلیس باید با خیابان های این شهر بزرگ آشنا باشید و بدانید که هر منطقه و خیابان این شهر از چه امکاناتی برای اقامت کوتاه و یا زندگی برخودار است؟
برای مثال کسی که بخواهد برای مدتی کوتاه در این شهر زندگی کند باید در منطقه ای خانه اجاره کند که از نظر موقعیت مکانی به مراکز خرید و مناطق تفریحی نزدیک بوده و امکان دسترسی به مترو و تاکسی به راحتی برایش فراهم باشد.
در این مقاله قصد داریم وضعیت خانه ها در تفلیس را از نظر موقعیت مکانی ، امکانات و هزینه بررسی کنیم و به معرفی چند خیابان از تفلیس بپردازیم.

قیمت خانه ها در تفلیس

شما می توانید در تفلیس به صورت روزانه یا ماهانه خانه ای را اجاره کنید که حداقل قیمت بابت اجاره ماهانه هر خانه ۵۰۰ دلار می باشد و متوسط قیمت اجاره خانه های بسیار لوکس و شیک در تفلیس  حدود ۶۰۰۰ دلار در ماه است.

ممکن است قیمت خانه ای بسیار لوکس و بزرگ و با امکانات فوق العاده در مناطق خوب این شهر  بالای ۱۰ هزار دلار باشد.

متوسط قیمت خرید آپارتمان نوساز در شهر تفلیس حدود هر متر مربعی ۱۰۰۰ دلار است

در این مقاله چند تصویر از فضای داخلی یک آپارتمان مبله دو خوابه در هتل کروانسی را  برایتان قرار داده ایم که قیمت اجاره ماهانه آن ۷۰۰ دلار است.

 

خانه ها در تفلیس

 

خانه ها در تفلیس

 

 

 

خانه ها در تفلیس

 

 

خانه ها در تفلیس

 

اقامت در خیابان شاردنی در تفلیس

خیابان شاردنی یکی از  خیابان های شلوغ شهر تفلیس است که از امکانات خوبی برای تفریح و زندگی برخودار می باشد و از امکانات این خیابان می توان به وجود چندین مرکز خرید برای خرید سوغاتی ، کافه ها و رستوران ها اشاره کرد.

همچنین در بین رستوران های این خیابان شلوغ رستورانی با نام Seidabadi وجود دارد که در آن انواع غذاهای ایرانی خوشمزه یافت می شود.

در واقع این خیابان ازجمله خیابان های شلوغ جذاب شهر  تفلیس است که قدم زدن در حاشیه این خیابان و بازدید از مراکز خرید و رستوران های آن بسیار لذت بخش است

اگر شما به دنبال خیابانی پر هیاهو و با امکانات برای زندگی هستید می توانید خانه ای در نزدیکی این خیابان را برای اقامت خود انتخاب کنید تا از امکانات این خیابان بهرمند شوید.

عکسی از فضای خیابان شاردنی

 

 

رستورانی در خیابان شاردنی

 

 اقامت در خیابان روستاولی تفلیس

این خیابان یکی از خیابان های مرکزی شهر تفلیس است که از میدان آزادی این شهر شروع میشود و ۱/۵ کیلومتر طول آن است.

این خیابان به شاهراه اصلی تفلیس شهرت دارد و دارای ساختمان های دولتی و فرهنگی زیادی است که کلیسای کاشوتی ، موزه سیمون جاناشیا که بخشی از موزه ملی گرجستان است در این خیابان واقع شده است

همچنین هتل  Biltmore تفلیس هم در خیابان روستاولی واقع شده است که دارای امکانات خوبی می باشد و سینما روستاولی هم در این خیابان قرار دارد که در شکل می توانید این سینما را مشاهده کنید.

 

 

در صورت تمایل برای خرید خانه در تفلیس می توانید به قسمت خرید ملک در سایت مراجعه کنید.

موفق باشید.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *