اخبار جدید گرجستان

دولت گرجستان و بانک جهانی

کمک مالی بانک جهانی به دولت گرجستان

دولت گرجستان و بانک جهانی توافقنامه ای را امضا کردند که بر اساس آن بانک جهانی کمک مالی ای  به  ارزش ۵۰ میلیون دلار به گرجستان می کند . کمک مالی بانک جهانی به گرجستان در راستای عمل به سیاست های رقابتی در بخش خصوصی (DPO) می باشد . این کمک مالی به دنبال تصمیم هیئت مدیره اجرایی بانک جهانی در تاریخ ۳۱ آگوست به گرجستان داده می شود.لازم به ذکر می باشد کمک مالی  بانک جهانی به گرجستان باعث رونق هرچه بیشتر اقتصاد در گرجستان می شود همچنین نمی توان از تاثیر شگفت انگیز این کمک مالی بانک جهانی بر صنعت گردشگری گرجستان چشم پوشی کرد .این کمک مالی باعث می شود اندک کمی ها و کاستی هایی که در این صنعت درآمد زا برای گرجستان است بر طرف شود و این فرصت بسیار مناسبی  برای تبدیل شدن گرجستان به مقصد محبوب گردشگران در سطح بین المللی می باشد .

هدف بانک جهانی از کمک به دولت گرجستان

بانک جهانی در این باره می گوید: ” هدف از این کمک مالی به دولت گرجستان ، تلاش برای تقویت رقابت پذیری در بخش خصوصی این کشور و تحریک ، برای رشد اقتصادی هر چه بیشتر در سراسر گرجستان می باشد.

دیمیتری کومشیسویلی، معاون ، وزیر دارایی گرجستان  در این باره می گوید: “دولت گرجستان اصلاحات مهمی انجام داده است  که بانک جهانی از آن ها پشتیبانی می کند.” او از بانک جهانی برای حمایت از گرجستان تشکر کرد و در ادامه ی حرف هایش گفت:” کمک مالی بانک جهانی به گرجستان باعث رقابت در بخش خصوصی می شود و افزایش رقابت در بخش خصوصی باعث توسعه پایدار اقتصاد در گرجستان

می شود که این توسعه شرایط زندگی مردم این کشور را در تمامی زمینه ها بهبود می بخشد.

این موافقتنامه برای گرفتن کمک مالی از بانک جهانی مابین نخست ، وزیری دیمیتری کومشیوویلی ومدیر عامل بانک جهانی ، مریسی تامبون امضا شد.

موفق باشید.

تماس با ما برای گرفتن اقامت در گرجستان و خرید ملک در آنجا

عضویت در کانال تلگرام ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *