خرید خودرو در گرجستان

نحوه خرید خودرو نو و دسته دوم در گرجستان با یکدیگر متفاوت می باشد. جهت خرید خودرو صفر در گرجستان، بهترین راه مراجعه به نمایندگی های فروش می باشد.

ولی برای خرید خودرو کارکرده دو مسیر خرید وجود دارد:

  • خرید ماشین دست دوم: شما در وحله اول باید ببینید از چه برندی و کدام مدل قصد خرید خودرو دارید. ماشینهای گرجستان، بنزینی، هیبریدی، الکتریکی، دیزلی و بنزینی/گازی هستند که در گرجستان، خودرو هیبریدی بیشتر مورد تایید است به این علت که سوخت در این کشور گران است و انرژی برق ارزان می باشد.

۱-  خرید از طریق سایت:

دقیقا مثل سایت های ایران، اشخاصی که قصد فروش دارند را پیدا میکنید و قرار بازدید و معامله میگذارید. در این سایت امکان جستجو بر اساس قیمت، مدل، کمپانی، نوع سوخت و نوع معامله وجود دارد.

  • mycar.ge
  • myauto.ge

 

۲- خرید در بازار خودروهای کار کرده روستاوی:

شما می توانید خودروی خود را در بازار خودروها در شهر روستاوی با فاصله حدود ۳۰ دقیقه از تفلیس، خریداری نمایید.

در این بازار انواع خودروها به طور مستقیم توسط مالک به فروش می رسد. شما می توانید جهت اطمینان از کارکرد خودرو، سلامت فنی خودرو و عدم رنگ خوردگی و تصادف، از کارشناسان موجود در این منطقه استفاده نمایید و یا یک کارشناس همراه خودتان ببرید؛ یا اینکه از بنگاه های موجود در روستاوی در ازای پرداخت حق الزحمه کمک بگیرید.

نحوه ثبت سند خودرو

در منطقه روستاوی، ساختمانی قرار دارد که عملیات ثبت سند، صدور کارت و دریافت پلاک جدید و نصب آن در مدت زمان کوتاهی انجام می گردد و هزینه های آن حدود ۱۰۰ لاری می باشد.

همچنین شما میتوانید با پرداخت مبلغ اضافه تر، شماره پلاک اختصاصی خود را انتخاب نمایید.

 

اگر اقامت گرجستان را ندارید:

شما می توانید خودرو مورد نظر خود را با پاسپورت و به نام خویش خریداری نمایید؛ ولی یک شخص گرجی، یا کسی که آیدی کارت گرجستان را دارد، می بایست آدرس شما را تایید نماید و یا آدرس خود را برای شما اعلام نماید.

 

دانستنیهای گرجستان را در کانال تلگرام کوجورجیا دنبال کنید:

کانال تلگرام اقامت گرجستان

ربات تلگرام: https://t.me/CoGeorgia_bot

 

 

مطالب مرتبط:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *