اخبار جدید گرجستان

جنگل های گرجستان بازسازی می شود

جنگل های گرجستان

در این خبر قرار است به بازسازی جنگل های گرجستان و مسائل مربوط به آن بپردازیم.

بانک PASHA مشارکت بسیار زیادی در بازسازی جنگل های گرجستان داشته است و یکی از این جنگل ها ، جنگل Borjomi  است که ۷۵۰۰۰۰ اصله نهال انواع درختان در این جنگل آسیب دیده کاشته شده است.

بازسازی جنگل Borjomi یکی از جنگل های گرجستان

جنگل Borjomi در طول جنگ سال ۲۰۰۸ و آتش سوزی در تابستان ۲۰۱۵ حدود ۶۰ درصدش از بین رفته است و  پروژه بازسازی این جنگل بلند پروازانه است و بانک PASHA به نظر می رسد این موضوع را درک کرده است.

بانک پاشا  از شرکای تجاری خود خواسته است که در این پروژه ی بازسازی جنگل Borjomi  به کمکش بیایند و یکی از این شرکا، شرکت  Paper Tissue است که این شرکت کاغذ را جمع آوری کرده و سپس بازیافت می کند و محصولات جدیدی را با آن تولید می کند.

ما برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با لوان دودز، مدیر کل سازمان بازیافت گرجستان گفت و گو کردیم.

بازیافت یک مفهوم جدید برای گرجستان است. کاغذ چطور بازیافت می شود؟

سازمان بازیافت گرجستان در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد و این سازمان از تمامی موادی که در گذشته از آن ها استفاده نمی شد استفاده می کند و محصولات جدید و با کیفیتی را  روانه وارد بازار می کند.

او به این نکته اشاره کرد که فعالیت های شرکت ما رو به افزایش است و گفت که در ابتدا ۶۰ نفر برای ما کار می کردند اما امروز ما ۱۳۵ نفر هستیم.

ما مواد خام را از منابع مختلف جمع آوری می کنیم و ما یک شبکه جمع آوری داریم که در سراسر کشور مخصوصا در شهرهای بزرگ مانند تفلیس، باتومی و کوتائیسی وجود دارد.

گرجستان فرصت های بزرگی برای توسعه کسب و کار در محیط زیست دارد و کسب و کار ما در ابتدای راه می باشد ولی من امیدوار هستم که شرکت های گرجستان از دولت و سازمان های بین المللی برای کمک به سازمان ما تقاضای کمک کنند چرا که سازمان بازیافت گرجستان نقش به سزایی در بازسازی جنگل های گرجستان دارد.

و در انتها گفت که در واقع هدف ما این است که کل جنگل Borjomi را ظرف پنج سال بازسازی کنیم  که  این به معنی پرورش ۷۵۰،۰۰۰ درخت می باشد.

موفق باشید.

تماس با ما برای گرفتن اقامت در گرجستان

کانال تلگرام ما

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *