اقامت کاری در گرجستان

اقامت کارمندی یا اقامت کاری در گرجستان

یکی از روش های آسان با هزینه کمتر جهت اقامت در گرجستان اخذ نمودن اقامت کارمندی یا کاری در گرجستان است.که بدون پیدا کردن کار امکان پذیر میباشد.

اقامت کارمندی در گرجستان یا به عبارتی اقامت کاری در گرجستان این است که شما متقاضی گرامی بدون نیاز به ثبت شرکت در گرجستان یا راه اندازی یک کسب و کار ، امکان اخذ اقامت گرجستان برای شما بوجود می آید.

اگر شما همراه گرامی جزء آندسته از افرادی هستید که قصد راه اندازی کسب و کار را در این کشور ندارید و همچنین توانایی خرید ملک در گرجستان برای شما امکان پذیر نیست این روش اقامت بهترین خواهد بود.

در سال ۲۰۱۸ گزینه اقامت کارمندی با شرایط متفاوتی نسبت به سال های قبل روبرو بوده است و شایسته میباشد در ابتدای تصمیم شرکت حقوقی کوجورجیا این مورد را به شما متذکر گردد، این نوع اقامت با تصمیم کارشناس رسمی دولت گرجستان و با در نظر گرفتن شرایط امنیتی  کشور و شخص متقاضی اخذ میگردد.

با تمام این شرایط مشاوران حقوقی شرکت کوجورجیا تمام راه کارهای لازم را برای داشتن اقامت کارمندی گرجستان بررسی نموده اند و مطمئن ترین راه را به شما پیشنهاد میکنند.

بمنظور اخذ اقامت کارمندی گرجستان فرد متقاضی با ملیت ایرانی به عنوان کارمند یک شرکت واقعی در گرجستان معرفی میگردد (نه حقوقی دریافت میکنید و نه کاری انجام میدهید)لازم بذکر است شرکتی که از طریق ما برای اخذ اقامت کارمندی گرجستان در نظر گرفته شده است، یک شرکت گرجی دارای اعتبار و سابقه خوب میباشد.

همچنین متذکر میشویم که اگر اقامت کارمندی شما در این کشور توسط یک شرکت نامعتبر و غیرفعال رد شود و برای شما به صورت ماهیانه مالیات پرداخت نگردد روند کار شما با مشکل روبرو خواهد شد و امکان اینکه در دوره بعد اقامت شما تمدید گردد وجود ندارد.

جا دارد خاطر نشان شویم که با اخذ اقامت کارمندی میتوانید از طریق گواهی نسبت برای همسر و  فرزندان نیز اقامت گرجستان را اخذ نمایید.

 

پروسه زمانی برای اخذ اقامت کارمندی در گرجستان به شرح زیر میباشد:

۱-فرد متقاضی احتیاج است ۷ روز کاری (دوشنبه -جمعه) برای تکمیل روند پرونده درخواست اقامت خود در این کشور حضور داشته باشد.

۲-مدت زمان پاسخ گویی به درخواست شما از طریق دولت گرجستان ۱ ماه میباشد.

۳-پس از تائید اخذ اقامت کارمندی به مدت ۱۰ روز کاری ID  کارت اقامت را میتوانید دریافت نمائید.

 

برای کسب اطلاعات در مورد اقامت در گرجستان با کارشناسان ما در تماس باشید .

۰۲۱-۹۵۱۱۹۹۵۰

۰۰۹۹۵-۳۲۲-۲۳۸-۵۳۸

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *