تمدید اقامت گرجستان

تمدید اقامت گرجستان

همراه گرامی در این صفحه اطلاعات تمدید اقامت گرجستان را در اختیار شما قرار میدهیم.

همانطور که در بخش های دیگر به اطلاع شما عزیزان رساندیم، هر فرد متقاضی در ابتدا برای اقامت گرجستان  از روش های متفاوت اقدام می نماید، اما اقامتی که باید تمدید گردد که منجر به حضور شما در این کشور در سال های متوالی گردد، اقامت موقت گرجستان میباشد.

شخصی که اقامت موقت گرجستان (۶ ماهه، ۱ساله،۲ساله،۵ساله) را دریافت میکند، برایش مهمترین بخش موضوع تمدید اقامت گرجستان میباشد.

فرد متقاضی که اقامت موقت گرجستان را دریافت نموده، ۴۵ روز قبل از اتمام مدت اقامت موقت در گرجستان میبایست تقاضای مجدد اقامت گرجستان داده تا منجر به تمدید اقامت فرد گردد.

نکاتی را که فرد متقاضی باید برای تمدید اقامت گرجستان در نظر بگیرد به شرح زیر است:

۱-مبلغ مالیات برای فرد به حساب دولت گرجستان در طی ماه های اقامت واریز گردد.

۲-عدم تخلف قانونی و سوء پیشنیه در طول اقامت.

۳-بهتر است برای محکم کاری نیز حساب بانکی در این کشور باز کرده که دارای  مبلغ چشمگیری و کارکرد حساب شفاف و دقیق باشد.

۴-شایسته تر آن است که جهت تمدید اقامت گرجستان توسط یک شرکت حقوقی (ایرانی یا گرجی) اقدام نمایید که بازخورد بهتری داشته باشد.

 

خوشبختانه  شرکت حقوقی کوجورجیا با اطلاع کامل داشتن از قوانین به روز حقوقی گرجستان این امیدواری را به همراهان محترم می دهد که  درباره موضوع تمدید اقامت گرجستان پرونده های پیگیر شده توسط این شرکت با موفقیت همراه بوده است.

لازم بذکر است متقاضی گرامی بعد از گذشت ۱ سال از اقامت گرجستان میتواند درخواست تمدید اقامت خود را بصورت بلند مدت تر (۲ ساله و۵ساله) بدهد.

شرکت حقوقی کوجورجیا با تهیه و جمع آوری اطلاعات دقیق و بروز درباره قوانین تمدید اقامت گرجستان در صورت تمایل شما همراه گرامی آماده خدمت رسانی میباشد.

 

برای کسب اطلاعات در مورد اقامت در گرجستان با کارشناسان ما در تماس باشید .

۰۲۱-۹۵۱۱۹۹۵۰

۰۰۹۹۵-۳۲۲-۲۳۸-۵۳۸

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *