اخبار جدید گرجستان

هتل IBIS تفلیس در خیابان تابیدزی افتتاح شد

هتل IBIS تفلیس

هتل IBIS تفلیس به عنوان یک هتل سه ستاره در روز چهارشنبه سوم خرداد ماه مصادف با ۲۵May 2017 با حضور مقامات و نخست وزیر گرجستان افتتاح شد.

این هتل سه ستاره در خیابان تابیدزی در مرکز شهر تفلیس قرار دارد و دارای امکانات فوق العاده ای می باشد.

هتل IBIS تفلیس دارای  ۱۱۹ اتاق است که شامل  ۷۱ اتاق دو نفره ، ۳۰ اتاق کوچک یک نفره ،۷ اتاق برتر و فول امکانات و ۱۱ سوئیت است که تمام اتاق های آن از فضای آرام و امکاناتی چون تخت بزرگ همراه با ملافه ای راحت، چای و قهوه ساز برخوردارند.

امکانات هتل IBIS تفلیس

این هتل با ارائه انواع غذاهای لذیذ آسیایی با استفاده از بهترین محصولات غذایی مارک در فضایی با امکانات لوکس پذیزای مهمانان خواهد بود.

از دیگر امکانات هتل IBIS تفلیس این است که برای دسترسی راحت مهمانان به اینترنت همه اتاق های آن با Wi-Fi رایگان مجهز شده اند.

همچنین این هتل بزرگ به دلیل قرار داشتن در خیابان تابیدزی که مرکز شهر تفلیس است و  نزدیکی به مکان های تاریخی، مناطق تجاری، سرگرمی و مراکز خرید از موقعیت مکانی خوبی برای اقامت برخودار می باشد.

احدات این هتل به دلیل امکانات خوب آن و قرار داشتن در یکی از خیابان های مرکز شهر  تفلیس باعث جذب زیادی از توریست ها و گردشگران از نقاط مختلف جهان خواهد بود.

این هتل توسط شرکت بزرگ ساختمانی ماکرو(Maqro) ترکیه ساخته شده است که این شرکت بزرگ سازنده هتل های بین المللی بزرگی چون هتل گرین بوداپست(Green Budapest) ، هتل گرین دایاموند (Green Diamond) و هتل ۴ ستاره مرکور (Mercure) در تفلیس بوده است.

شکی نیست که این پروژه در گرجستان یک پروژه موفق خواهد بود و برای دولت گرجستان دارای یک چشم انداز بسیار روشن در توسعه گردشگری آن است و با توجه به آخرین آمار و ارقام از چهار ماه نخست سال ۲۰۱۷ در این سال انتظار می رود که با افتتاح این هتل بزرگ تعداد گردشگران تفلیس نسبت به  سال ۲۰۱۶ افزایش یابد.

هتل IBIS تفلیس

هتل IBIS تفلیس

 

هتل IBIS تفلیس

موفق باشید.

تماس با ما برای اقامت در تفلیس گرجستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *