هتل سیتی آونیو

هتل سیتی آونیو یکی از بهترین هتل های تفلیس بوده که از موقعیت خوبی برای اقامت مسافران برخودار است و قصد داریم در این لحظه به معرفی آن بپردازیم.

این هتل در خیابان اقماشنبلی که یکی از خیابان های زیبا شهر تفلیس است قرار دارد و از نظر امکانات و موقعیت مکانی به گونه ای است که گزینه خوبی برای معرفی به مسافران عزیز می باشد.

امکانات هتل سیتی آونیو

با توجه به اینکه اکثر مسافران به دنبال این هستند که برای اقامت خود هتلی را انتخاب کنند که علاوه بر امکانات خوب از نظر موقعیت مکانی به وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مترو و به مراکز خرید و مناطق تفریحی نزدیک باشد این هتل انتخاب خوبی است.

هتل سیتی آونیو از هتل های درجه یک تفلیس بوده که در مرکز شهر تفلیس واقع شده و به مراکز کسب و کار و دفاتری مرکزی شرکت ها نزدیک است و علاوه بر این توسط مغازه ها ، سالن های تئاتر ، رستوران ها و مکان های تفریحی احاطه شده است.

فاصله این هتل تا فرودگاه زیاد نیست و شما می توانید در مدت نیم ساعت از فرودگاه به این هتل برسید.

همچنین این هتل به ایستگاه مترو نزدیک بوده و تنها با یک پیاده روی ۵ دقیقه ای می توانید خود را از هتل به ایستگاه مترو برسانید.

با اقامت در این هتل ، طراحی مدرن فضای داخلی  و دکور های کلاسیک ، اتاق کاملا مجهز و راحت و برخورد دوستانه کارکنان هتل برای شما تبدیل به تجربه های فراموش نشدنی خواهد شد.

یکی دیگر از امکانات خوبی که این هتل دارد ارائه  غذاهای لذیذ و متنوع گرجستان است که شما می توانید با قرار گرفتن در فضای آرامش بخش هتل  از خوردن آنها بهرمند شوید و از وجود کارکنان حرفه ای که با روح مهمان نوازی  آماده به خدمت هستند استفاده کنید.

از دیگر امکانات این هتل می توان به  یک سالن  کنفرانس بزرگ که همراه با تکنولوژی های مدرن و خدمات راحت است اشاره کرد.

موفق باشید.

تماس با ما برای گرفتن اقامت در گرجستان

 

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *