اخبار جدید گرجستان, دانستنی های گرجستان

معرفی بهترین مراکز خرید تفلیس

مراکز خرید تفلیس

همه روزه تعدادی زیادی از گردشگران از سراسردنیا به دلیل جاذبه های تفریحی و تاریخی به شهر تفلیس سفر می کنند و به همین دلیل لازم دانستیم در این مقاله به معرفی بهترین مراکز خرید تفلیس و انواع فروشگاه ها برای خرید بپردازیم.

مرکز خرید East Point

East Point یکی از مراکز خرید تفلیس است که انواع  لباس و کفش ها ، عطر و لوازم آرایشی و بهداشتی با کیفیت و بسیار خوب در آن یافت می شود.

این مرکز در فضای بازی قرار گرفته است و در محوطه بیرون آن یک شهربازی برای تفریح و سرگرمی و در طبقه دوم آن چندین رستوران خوب وجود دارد.

اگر شما از آن دسته گردشگرانی هستید که دنبال خرید اجناس باکیفیت مارک و گران قیمت در تفلیس هستید این مرکز خرید از مراکز خریدی لوکس تفلیس است که به شما گردشگران عزیز معرفی می کنیم.

مراکز خرید تفلیس

 

مراکز خرید تفلیس

 

مراکز خرید تفلیس

مرکز خرید Tbilisi Mall

Tbilisi Mall یکی دیگر  از مراکز خرید تفلیس برای خرید پوشاک است  که در آن انواع لباس مارک مانند زارا، برشکا یافت می شود و قیمت پوشاک در این فروشگاه به نسبت مناسب می باشد.

در محوطه این فروشگاه مترو وجود ندارد اما به مترو نزدیک است که این یک مزیت برای گردشگران محسوب می شود و تمام فروشندگان این مرکز خرید به زبان انگلیسی هم صحبت می کنند.

قیمت مناسب، وجود لباس های مارک های از همه نوع ، کارکنان مودب ، قرار داشتن تعدادی رستوران در آن از ویژگی های خوب این فروشگاه به شمار می آید.

شما می توانید در طبقه هم کف این فروشگاه انواع پوشاک  موردنظر خود را برای خرید پیدا کنید و در طبقه آخر آن تعداد زیادی مغازه برای خرید ظرف های زیبا و لوازم خانه وجود دارد.

مراکز خرید تفلیس

 

 

مراکز خرید تفلیس

 

مراکز خرید تفلیس

فروشگاه Khurjini

مغازه Khurjini یکی از مغازه های محبوب تفلیس برای خرید انواع ترشی جات، انواع ادویه ، انواع مربا ، انواع سبزیجات و میوه های خشک، عسل، چای و قهوه به شمار می آید.

این مغازه در خیابان کوته آبخزی (Kote Abkhazi)تفلیس واقع شده است و مغازه ای فوق العاده برای خرید مواد خوراکی خانگی است که ترشی جات و مربا های خوشمزه و انواع مرکبات عالی برای خرید در آن یافت می شود.

 

مراکز خرید تفلیس

 

مراکز خرید تفلیس

 

مراکز خرید تفلیس

 

مراکز خرید تفلیس

بازار دزرتر(Dezerter) در تفلیس

این بازار یک بازار بزرگ برای خرید انواع میوه و سبزیجات تازه ، انواع گوشت ،عسل محلی، انواع ادویه جات ، انواع ترشی جات و گردو و پنیر است.

در واقع این بازار مکانی فوق العاده برای خرید انواع مواد غذایی منزل می باشد که با قیمت مناسب عرضه می شود.

مراکز خرید تفلیس

 

 

مراکز خرید تفلیس

موفق باشید.
تماس با ما برای اقامت در گرجستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *