اخبار جدید گرجستان

بانک TBC گرجستان خدمات نوآورانه ای را برای کسب و کار ارائه می دهد.

بانک TBC گرجستان

بانک TBC گرجستان طی یک سخنرانی در دفتر مرکزی خود که در روز دوشنبه  ۸ خردادماه برگزار شد درباره نام تجاری آنلاین خود برای اراثه خدمات نوآورانه جدید در زمینه کسب و کار سخن گفت.

خدمات آنلاین بانک TBC گرجستان

رئیس بانک TBC  در سخنرانی خود اشاره کرد که در حال حاضر مشتریان می توانند برای باز کردن حساب خود از راه دور و بدون نیاز به رفتن به یکی از شعبه های بانک TBC  از طریق سایت بانک اقدام کنند.

باز کردن حساب بانکی آنلاین در بانک TBC یکی از  خدمات نوآورانه  بانک TBC گرجستان است که می تواند ظرف مدت چند دقیقه در سایت انجام شود.

مشتریان بانک برای افتتاح حساب بانکی آنلاین باید صرفا به وب سایت  www.tbcbank.com.ge مراجعه کنند و طی یک فرایند پنج دقیقه ای تنها با چند سوال و جواب انجام می شود برای افتتاح حساب بانکی خود اقدام کنند و پس از انجام باز کردن یک حساب ، نام  مشتریان به طور خودکار برای خدمات بانکداری اینترنتی و خدمات SMS ثبت می شود و  اگر مشتری بخواهد می تواند از طریق سایت برای دریافت کارت های الکترونیکی خود سفارش دهد.

این پروژه با همکاری بانک ملی گرجستان اجرا شده است و در عین حال اخبار دیگری از  بانک TBC گرجستان ارائه شده است که  شرکت های بزرگ از این شانس برخودارند که بتوانند از راه دور توسط تلفن  به افتتاح حساب بانکی بپردازند و اسناد و مدارک لازم جهت افتتاح حساب خود را می توانند به  پیک مخصوص TBC تحویل دهند.

این بانک اظهار کرد که  هدف اصلی ما این است که بهترین شرکت مالی دیجیتال نه تنها در گرجستان بلکه در کل منطقه باشیم . این یک هدف جهانی است.

مدیر عامل بانک TBC گرجستان اعلام کرد  که طبق آمارها در سه ماهه اول سال ۲۰۱۷ بیش از ۲۴ درصد از مشتریان بانک TBC  از خدمات بانکداری تلفن همراه  و  بیش از ۳۷ درصد از کاربران از خدمات بانکداری اینترنتی استفاده می کنند واین به این معنی است که در قرن ۲۱، ما در حال حرکت سریع به سمت ارائه حداکثر تعداد خدمات  نوآورانه از آخرین فناوری های روز دنیا هستیم.

خدمت جدید بانک TBC گرجستان در زمینه کسب و کار

همچنین این بانک درباره ارائه خدمات جدید و جالب درباره  بخش کسب و کار در گرجستان خبر داد که یکی دیگر از نوآوری های جدید این بانک اراثه خدماتی در زمینه کسب و کار در وب سایت  www.tbcbusiness.ge  است که پروژه ای توسط TBC در زمینه همکاری با خدمات درآمد دولت گرجستان است.

این پروژه  مشتریان را به تحقیق در حوزه های کسب و کار موجود در گرجستان علاقمند می سازد  تا متوجه شوند در صنایع مختلف با توجه به مکان های جغرافیایی انتخاب شده چه خبر است .

علاوه بر این ، وب سایت  www.tbcbusiness.ge  این امکان را فراهم می سازد که شرکت های مختلف بتوانند به مقایسه  درآمد، مخارج، بودجه و تعداد کارکنان خود با شرکت های دیگر در گرجستان بپردازند و این خدمت قابل استفاده برای تمام دانشجویان، پژوهشگران و تحلیلگران کسب و کار می باشد.

وب سایت www.tbcbusiness.ge روزانه مشغول ارائه منابع عملی و آموزشی برای کسب و کار های در حال ظهور  در زمینه  ساخت طرح های تجاری، بودجه بندی، مدیریت مالی، مدیریت منابع انسانی بازاریابی، فروش و ….. است و ما در تلاش هستیم این  وب سایت به یک مرکز اطلاعاتی به روز در زمینه کسب و کار تبدیل شود.

و در آخر گفت که  هدف بانک TBC از طرح این سایت این است که شریکی خوب در زمینه کسب و کار باشد.

تماس با ما برای اقامت در گرجستان

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *