اخبار جدید گرجستان, دانستنی های گرجستان

کمیسیون معاملات ملک در گرجستان

کمیسیون معاملات ملک در گرجستان

کمیسیون معاملات ملک در گرجستان

در این کشور نیز همانند همه کشورهای دیگر قوانین خاصی جهت کمیسیون معاملات ملک در گرجستان اجرا میشود.

محاسبه کمیسیون معاملات ملک در گرجستان یک فرمول ساده دارد که برای تمامی معاملات اجرا می‌شود و رعایت نکردن این فرمول به شرکت و یا فردی که شما به عنوان مسئول کار خود انتخاب نموده اید بستگی دارد.

شما در کشور گرجستان دو حالت برای کمیسیون ملک در گرجستان خواهید داشت ،  که خرید ملک و یا اجاره ملک خواهد بود.

کمیسیون اجاره سالیانه ملک در گرجستان به میزان یک ماه اجاره خواهد بود که این مبلغ از طرف صاحب خانه به شرکت و یا فرد رابط باید پرداخت گردد.

کمیسیون برای خرید ملک در گرجستان  که به اخذ اقامت در گرجستان هم می انجامد ، از کل مبلغ تعیین شده ملک به میزان ۳ درصد خواهد بود که توسط صاحب ملک پرداخت میگردد.

البته لازم بذکر است گاهی اوقات بعضی از شرکت ها بدلیل مناسب بودن قیمت ملک مربوطه ، کمیسیون را پرداخت نمی کنند و به عهده شخص خریدار میگذارند. اگر پرداخت کمیسیون معاملات ملک برای شما مهم میباشد میتوانید قبل از قرارداد استعلام بگیرید که کمیسیون را شخص خریدار باید پرداخت کند و یا فروشنده ملک.

همراهان گرامی توجه داشته باشید که تمامی موارد در هنگام عقد قرارداد معامله  ذکر گردد و به امضاء خریدار و فروشنده برسد، لذا شرکت حقوقی کوجورجیا به شما توصیه میکند جهت خرید ملک در گرجستان به افراد و شرکت های معتبر که دارای رزومه موفق در این زمینه هستند اعتماد نمایید تا بهترین متن قرار داد که به نفع شما باشد را تهیه نمایند.

هموطنان محترم، این کشورقانون کمسیسون معاملات ملک در گرجستان به این صورت است که تنها کمیسیون توسط یک طرف معامله پرداخت گردد و اگر شرکت و یا فردی درخواست دوطرفه کمیسیون را از شما کردند، آگاه باشید که فکر خالی کردن جیب شما هستند.

برای کسب اطلاعات در مورد اقامت در گرجستان با کارشناسان ما در تماس باشید .

۰۲۱-۹۵۱۱۹۹۵۰    تلفن تماس بین المللی شرکت کوجورجیا .

بدون پرداخت هزینه اضافه می توانید با شماره فوق تماس گرفته و با کارشناسان ما در گرجستان مشاوره رایگان نمایید .

۰۰۹۹۵-۳۲۲-۲۳۸-۵۳۸   شماره تماس برای دوستانی که در گرجستان حضور دارند   .

 

1 دیدگاه در “کمیسیون معاملات ملک در گرجستان

  1. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *