منطقه تفریحی آدجارا

منطقه تفریحی آدجارا در شهر باتومی کشور گرجستان قرار دارد که از شرایط آب و هوایی خوب و بی نظیری برای گردش برخودار است و همه ساله تعداد ریادی از گردشگران داخلی و خارجی را به سمت خود جذب می کند.

در این مقاله قصدداریم  منطقه ی تفریحی آدجارا را که از جاذبه های پر طرفدار باتومی است برای تفریح  به شما گردشگران عزیز معرفی کنیم.

آمار استقبال گردشگران از منطقه تفریحی آدجارا

در ژوئن سال۲۰۱۷ تعداد گردشگران منطقه تفریحی آدجارا (Adjara ) نسبت به همین زمان در سال گذشته ۱۵ درصد افزایش داشته است .

اطلاعات سازمان گردشگری Adjara و گزارش های سازمان های گردشگری مختلف نشان میدهد که در ماه ژوئن ۱۰۸۰۸نفر از خدمات مراکز خدماتی منطقه تفریحی آدجارا استقبال کرده و بهره مند شده اند.

در مجموع۲۵۵۱۷ بازدید از مراکز تفریحی و گردشگری منطقه تفریحی آدجارا (Adjara) در ماه های ژانویه و ژوئن ۲۰۱۷ به عمل آمده است که در مقایسه با سال گذشته در همین ماه ها ۱۱ درصد افزایش داشته است.

در اطلاعاتی که از سازمان گردشگری تفریحی آدجارا (Adjara) به دست امده است نشان می دهد که بیشتر گردشگران این منطقه  لهستانی ، اکراینی ،ترکیه ای  و اسرائیلی هستند.

طی  اطلاعاتی که از این گردشگران به دست آمد معلوم شد که آن ها بسیار علاقه مند به جاذیه های کوهستانی  Adjara  مخصوصا مسیر های کوهستانی بی نظیر ان هستندکه دارای اب و هوای بسیار مطبوعی برای تفریح می باشد.
در سال ۲۰۱۷ تعداد گردشگران مسیر های کوهستانی آدجارا  نسبت به سال گذشته ۸۶ درصد افزایش داشته است
در تابستان امسال (۲۰۱۷)تعداد ۹ مرکز گردشگری در منطقه تفریحی آدجارا آماده خدمت رسانی به گردشگران بودند و لازم به ذکر است که امسال تاکنون تعداد ۹ آژانس توسعه گردشگری برای ارائه خدمات  در منطقه تفریحی  آدجارا افتتاح شد.

منطقه تفریحی آدجارا

 

منطقه تفریحی آدجارا

 

منطقه تفریحی آدجارا

 

 

منطقه تفریحی آدجارا

 

 

منطقه تفریحی آدجارا

موفق باشید.

ارتباط با ما برای گرفتن اقامت در گرجستان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *