محدودیت ورود به گرجستان برای تمام خارجی ها

محدودیت ورود به گرجستان برای تمام خارجی ها

محدودیت ورود به گرجستان برای تمام خارجی ها – وزارت کشور گرجستان اعلام کرد که یک هزار و ۱۵۱ خارجی در ماه نوامبر از ورود به این کشور منع شدند.
بر اساس گزارش روز سه شنبه وزارت کشور گرجستان ، طی ماه گذشته – نوامبر- محدودیت ورود به گرجستان برای تمام خارجی ها بوده و علاوه بر ایرانی ها، ۳۷۰ شهروند هندی و ۴۶ شهروند ترکیه اجازه ورود به این کشور داده نشد.

همچنین در این مدت ۴۲ تبعه جمهوری آذربایجان ، ۴۴ تبعه روسیه ، ۴۳ تبعه ازبکستان ، ۳۳ تبعه ترکمنستان ، ۳۰ تبعه پاکستان و ۱۴ تبعه ارمنستان از ورود به گرجستان منع شدند.

مدیرکل گمرکات گرجستان، چند روز پیش در دیدار با سفیر جمهوری اسلامی ایران در تفلیس،گفت: با توجه به تلاش گرجستان در جهت تطبیق قوانین و مقرارت با اتحادیه اروپا از اوایل سال ۲۰۱۹ شاهد تغییرات گسترده ای در مقررات گمرکی این کشور خواهیم بود.

 

چراکه وقتی اتحادیه اروپا می‌بیند این کشور رو به رشد و حامی قوانین بوده و رویکردی متفاوت را در پیش گرفته است از ما حمایت می‌کند.

ماموکا جانگولاشویلی،افزود: این تغییرات محدودیت ورود به گرجستان برای تمام خارجی ها است و مختص به ایران نخواهد بود و همه کشورها را در بر خواهد گرفت و در این خصوص اطلاع رسانی کامل انجام می شود.

دولت گرجستان بدون اطلاع رسانی در خصوص محدودیت ورود به گرجستان برای تمام خارجی ها و تغییر مقررات گمرکی این کشور، اقدام به ریجکت – منع ورود – شهروندان کشورهای مختلف کرده است؛ و در نهابت اعلام نمودند که در سال جدید میلادی تمامی مشکلات به وجود آمده برطرف خواهد شد و شفاف سازی در رابطه با قوانین گرجستان اعلام خواهد شد تا دیگر کسی با ورود به گرجستان با مشکل مواجه نشود.

 

محدودیت ورود به گرجستان برای تمام خارجی ها

اخبار دانستنیهای گرجستان را در کانال تلگرام کوجورجیا دنبال کنید:

کانال تلگرام اقامت گرجستان

ربات تلگرام: https://t.me/CoGeorgia_bot

 

سایر مطالب:

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *