اخبار جدید گرجستان, دانستنی های گرجستان

صحبت های سفیر ایران در گرجستان

صحبت های سفیر ایران در گرجستان

صحبت های سفیر ایران در گرجستان

در پی صحبت های سفیر ایران در گرجستان، حجم زیادی از سوالات توسط “عزیزانی که قصد خرید ملک در گرجستان دارند”، به سمت تیم کوجورجیا، روانه شده است…

لذا خواهشمندیم در پاسخ به سوالات، متن زیر را مطالعه فرمایید:
?طبق گفته ایشان: “خرید ملک در گرجستان لزوما تضمینی برای اخذ اقامت طولانی مدت این کشور نیست.”
✏ پاسخ: دراین باره سالهاست که مطالبی را کارشناسان کوجورجیا در مشاوره به عزیزان، مطرح نموده اند و همچنین به کرات در کانال کوجورجیا اعلام گردیده است (در مطالب قبلی کانال جستجو نمایید)
طبق قانون مصوب گرجستان، بعد از گذر ۶ سال کارت اقامت موقت گرجستان ( حتی بدون حضور کامل در گرجستان ) می توانید اقامت دائم گرجستان را دریافت نمایید.
می توانید با مراجعه به ساختمان دولت گرجستان به همراه شخصی که مسلط به زبان انگلیسی یا گرجی باشد ، در مورد قانون دریافت اقامت گرجستان از طریق ملک جویا شوید .
اما به این نکته نیز توجه داشته باشید ، برای سهولت دریافت اقامت دائم گرجستان و در نهایت پاسپورت گرجستان ، اثبات هرچه بیشتر وابستگی شما به گرجستان الزامی می باشد.

برای دریافت اقامت دائم گرجستان شما می توانید بجز خرید ملک، به کسب کار نیز بپردازید یا در شرکتی بصورت واقعی یا توافقی مشغول کار شوید ،  فرزند شما به مدرسه یا دانشگاه برود ، همسر شما جایی مشغول کار شود و یا در گرجستان خودرو خریداری کنید.

در واقع وابستگی هرچه بیشتر شما به گرجستان، کمک بسیاری به دریافت اقامت دائم گرجستان و در نهایت دریافت پاسپورت گرجستان خواهد کرد.

?در ادامه صحبت های سفیر ایران در گرجستان : به گفته وی بسیاری از شهروندان ایرانی که در گرجستان اقامت یک ساله گرفته‌اند “موفق به تمدید آن نشده‌اند.”
✏ پاسخ :
⚖ تمام کسانی که توسط شرکت حقوقی کوجورجیا، اقامت از طریق خرید ملک در گرجستان  دریافت نموده اند، در سال های بعد نیز بدون هیچگونه مشکلی اقامتشان تمدید گردیده است.

⚖همچنین افرادی که اقامت از طریق کارمندی دریافت کرده اند در سال ۲۰۱۸ (که شرایط بسیار سخت تر سال های از قبل بوده است)، به آسانی تمدید اقامت نموده اند .

?در حالیکه: افرادی فریب شرکت های سودجو را خورده و برای دریافت اقامت از طریق ثبت شرکت در گرجستان اقدام نموده اند و مبالغ بالایی پرداخت کرده اند، در ادامه متوجه شدند که فقط سرمایه خود را باخته و حال ممکن است جریمه های مالیاتی زیادی شامل حال آنها شده باشد.

برای تمدید اقامت نداشتن پرونده قضایی در گرجستان یکی از نکات اصلی می باشد.

⚘✅ دوستان عزیز و هموطنان گرامی:
لطفا برای آینده و سرمایه خود ارزش بیشتری قائل شوید و از مشاوره با اشخاص و شرکت هایی که اطلاعات درست و دقیقی ندارند و فقط بر اساس شنیده های خود سخن می گویند، برنامه ریزی نکنید …

?نکته : برای تمدید اقامت می بایست ۴۵ روز قبل از اتمام پایان اقامت موقت قبلی اقدام نمایید .

???لطفا این مطلب را برای همکاران نوپای ما ارسال کنید تا مشاوره بهتری به هموطنان ما بدهند.???

????کوجورجیا؛ همراه شما از مشاوره تا اقامت گرجستان????
@cogeorgia
#اقامت_گرجستان
#سفیر_ایران_در_گرجستان
#اقامت
#مهاجرت
#کوجورجیا

 

1 دیدگاه در “صحبت های سفیر ایران در گرجستان

  1. احمد فندرسکی گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *