ویدئوی کامل سخنرانی شهردار تفلیس درباره قانون اقامتی خرید ملک در گرجستان

ویدیو صحبت های شهردار تفلیس در خصوص درباره قانون اقامتی خرید ملک در گرجستان و اقامت از طریق خرید ملک و سرمایه گذاری منتشر شد که به صورت زیر نویس فارسی می توانید آنرا مشاهده کنید .

کاخا کالادزه – شهردار تفلیس، در جلسه دولت بیان کرد که شهروندان خارجی ممکن است مجبور به خرید ملک به ارزش ۱۰۰ هزار دلار به جای ۳۵ هزار دلار شوند.

کالادزه گفت: “ما یک پیش نویس قانون اقامتی خرید ملک در گرجستان را ارائه کردیم که به جای پرداخت ۳۵،۰۰۰ دلار برای داشتن حق مالکیت ملک می بایست ملکی با ارزش ۱۰۰ هزار دلار خریداری نمایند. همچنین اگر فردی که حق اقامت یک ساله دارد، ملک خود را انتقال می دهد، مجوز اقامت خود را از دست خواهد داد.

وی اظهار امیدواری کرد که پارلمان از طرح قانون اقامتی خرید ملک در گرجستان حمایت کند.

توضیح کوجورجیا:

برخی از هموطنان عزیز با مجموعه کوجورجیا تماس می گیرند و درباره زمان اجرایی شدن قانون اقامتی خرید ملک در گرجستان سوال می کنند و یا در برخی از کانال ها دیده شده که خبر از آغاز طرح قانون اقامتی خرید ملک در گرجستان در ماه آتی داده اند؛ لذا به اطلاع می رساند که این قانون جدید به صورت پیش نویس به پارلمان ارائه شده و هنوز تصویب یا اجرایی نگردیده است؛ بنابراین زمان آغاز قانون اقامتی خرید ملک در گرجستان نیز مشخص نمی باشد.

[aparat id=”g86as”]

?جهت ثبت شرکت و یا اخذ اقامت کارمتدی با کارشناسان کوجورجیا تماس بگیرید

??????
http://telegram.me/CoGeorgia_admin

به کانال کوجورجیا بپیوندید:

کانال تلگرام اقامت گرجستان

ربات تلگرام: https://t.me/CoGeorgia_bot

 

مطالب مرتبط:

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *