خطوط هوایی گرجستان

وزارت حمل و نقل کشور روسیه محدودیت هایی را برای انجام پروازهای تفلیس-مسکو ، برای شرکت هواپیمایی Georgian Airways اعمال کرده است که باعث ایجاد محدودیت برای خطوط هوایی گرجستان می شود.

رسانه های کشور روسیه گزارش می دهند که وزارت حمل و نقل کشور روسیه تصمیم گرفته است که  برای کشور گرجستان در خطوط هوایی ایرلند که متعلق به روسیه می باشد محدودیت هایی ایجاد کند.

لازم به ذکر می باشد که محدودیت های صورت گرفته برای  کشور گرجستان مربوط به پرواز های انجام شده از فرودگاه ژووکسکی در مسیر مسکو به تفلیس می باشد.

محدودیت خطوط هوایی گرجستان در روسیه

خبرگزاری رسمی روسیه (Ria Novosti) به نقل از وزارت حمل و نقل کشور روسیه می گوید” مقامات هواپیمایی کشور گرجستان باید تعهدات خود را نسبت به کشور روسیه انجام دهند تا ما  مجوز خطوط هوایی ایرلند را برای پرواز صادر کنیم. ”
مدیر اجرایی هواپیمایی کشور گرجستان، جیمی داویتاشوویلی(Givi Davitashvili) می گوید”در طول هفته ی گذشته تعداد ۴ پرواز از ۲۱ پروازی که باید در مسیر مسکو-تفلیس انجام می شد که از طرف کشور روسیه به حالت تعلیق در امده است،

وی همچنین تاکید کرد که شرکت هواپیمایی کشور گرجستان هیچ گونه اطلاع اولیه ای در مورد این تصمیم دریافت نکرده است.”
داویتاشویلی اظهار داشت: “که دولت گرجستان هرچه سریع تر باید اقدامات لازم جهت رفع این مشکل(خطوط هوایی گرجستان) را انجام دهد و همچنین افزود که مسئله فرودگاه ژووکسکی نمی تواند دلیل اصلی محدود کردن پروازها از تفلیس توسط کشور روسیه باشد.”
همچنین داویتاشویلی توضیح داد که تصمیم روسیه در مورد حمل و نقل و  خطوط هوایی کشور گرجستان عواقب مالی جدی برای شرکت های هواپیمایی کشور روسیه در پی خواهد داشت.به عنوان مثال به خاطر محدودیت های پروازی ایجاد شد توسط کشور روسیه تعداد ۲۰۰۰ بلیت فروخته شده یا رزرو شده،لغو شده است که باعث شده است خسارت مالی سنگینی به شرکت های هواپیمایی روسیه وارد شود.
معاون مدیر کل خطوط هوایی گرجستان ، رابرت اوگانسیان(Robert Ogannesyan)، می گوید که پروازهای تا پایان اکتبر لغو خواهد شد و انتظار می رود که این صدمات به میلیون ها دلار برسد.
وزیر حمل و نقل روسیه، ماکسیم سوکولوف(Maxim Sokolov)، ابراز امیدواری کرد که موضوع مربوط به محدودیت های پرواز هوایی گرجستان به مسکو در هفته آینده حل می شود.

موفق باشید.

تماس با ما برای گرفتن اقامت در گرجستان

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *