خرید خانه در گرجستان

خرید خانه در گرجستان

رونق خرید خانه در گرجستان باعث گردیده استقبال ایرانیان از خرید ملک در گرجستان افزایش پیدا کند.

همچنین  باعث گردیده بیشترین درخواست را هموطنان گرامی جهت سرمایه گذاری در گرجستان، خرید ملک انتخاب نمایند.یکی از مهمترین دلایل آن میتواند اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک در گرجستان باشد.

مطابق پژوهش های انجام شده توسط  بانک تی بی سی TBC   گرجستان در سه ماهه اول سالجاری، معاملات در بازار املاک و مستقلات گرجستان در مقایسه با سال قبل با ۶٫۱ % افزایش همراه بوده است. که خرید ملک در گرجستان توسط ایرانیان سهم چشمگیری از این بازار را به خود اختصاص داده است.

همراهان گرامی شرایط و امتیازات خرید ملک در گرجستان را در نوشته های قبلی در سایت حقوقی کوجورجیا توضیح داده ایم .

اکنون مختصرا توضیح میدهیم، که با خرید ملک در گرجستان بالای مبلغ سی و پنج هزار دلار آمریکا میتوانید اخذ اقامت گرجستان را برای خود و خانواده (همسر و فرزندان) دریافت نمائید.

اما توجه داشته باشید که تنها دانستن این مسئله شما را به سمت یک انتخاب خوب و پیشبرد کارهای لازم تا رسیدن به مقصود هدایت نمیکند.

شرکت حقوقی کوجورجیا با بکاربردن نیروهای مجرب در زمینه بررسی  و تحقیق های کامل، شما را به سمت اخذ بهترین تصمیم در جهت سرمایه گذاری در گرجستان و اخذ اقامت گرجستان هدایت مینماید.

کارشناسان حقوقی شرکت کوجورجیا با بازدید های مکرر از پروژه های در حال ساخت در تفلیس برترین ها را از معتبرترین شرکت ها ساخت و ساز در گرجستان انتخاب نموده اند، که نتیجه این جستجو برای شما همراهان گرامی منجر به سرمایه گذاری مطمئن با بازده مالی بالا خواهد شد.

هموطنان گرامی برای خرید ملک در گرجستان و اخذ اقامت گرجستان از طریق خرید ملک، بسیار با احتیاط  تصمیم بگیرید و به هر فرد و یا شرکتی اعتماد نکنید. چون امکان دارد با افراد سودجو روبرو شوید که عواقب جبران ناپذیری را برای شما بهمراه داشته باشد.

برای کسب اطلاعات در مورد اقامت در گرجستان با کارشناسان ما در تماس باشید .

۰۲۱-۹۵۱۱۹۹۵۰    تلفن تماس بین المللی شرکت کوجورجیا .

بدون پرداخت هزینه اضافه می توانید با شماره فوق تماس گرفته و با کارشناسان ما در گرجستان مشاوره رایگان نمایید .

۰۰۹۹۵-۳۲۲-۲۳۸-۵۳۸   شماره تماس برای دوستانی که در گرجستان حضور دارند   .

 

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *