جشنواره بستنی در گرجستان

در این خبر قرار است به برگزاری جشنواره بستنی در تفلیس بپردازیم.

سالانه در شهر تفلیس چندین جشنواره و فستیوال برگزار می شود که از آن جمله می توان به جشنواره هولی یا رنگ در بهار، جشنواره گل، روز استقلال گرجستان، جشنواره پنیر تفلیس در اکتبر هر سال، جشنواره بین المللی تئاتر تفلیس در ماه اکتبر، جشنواره بین المللی فیلم تفلیس در ماه اکتبر، جشنواره موسیقی اپن ایر تفلیس در ماه جولای، فستیوال ارتدکس گرجستان، جشنواره غذا و جشنواره موسیقی جاز تفلیس اشاره کرد.

یکی از این جشنواره ها که همواره مورده توجه گردشگران بین المللی در گرجستان می باشد جشنواره بستنی در گرجستان است در این جشنواره انواع بستنی ها از سراسر دنیا وجود دارد .این فستیوال هرساله از اواخر اگوست تا اواست سپتامیر در شهر زیبای تفلیس برگزار می شود.  اگر طرفدار لذت بردن از طعم های مختلف بستنی در اوج گرمای تابستان هستید جشنواره بستنی در گرجستان را به شما توصیه می کنیم.

همچنین لازم به ذکر می باشد که  آژانش بین المللی مواد غذایی  (NFA) انواع مختلفی از بستنی گرجستان را در بازار مصرفی مورد بررسی قرار داده و معتقد است هیچ یک از آنها به میکروارگانیسم های بیماریزا آلوده نیستند.

تحقیقات آزمایشگاهی بر روی بستنی ها در جشنواره بستنی گرجستان

آژانس بین المللی مواد غذایی  (NFA) گزارش می دهد که تحقیقات آزمایشگاهی بر روی ۱۰۵ نمونه از ۲۱ نوع بستنی از برندهای گوناگون تجاری تولید کننده ی بستنی در گرجستان انجام شده است و نتایج نشان می دهد که آنها برای سلامتی زیان آور نیستند. همچنین این آژانس میگوید “Listeria monocytogenesis یک میکروارگانیسم بیماری زا است که یک تهدیدی جدی برای سلامت کودکان و زنان باردار است همچنین سالمونلا یک گروه از باکتری هایی است که باعث بیماری های خفیف و گاستروژنرژیت حاد می شود که خوشبختانه بستنی های موجود در بازار گرجستان هیچ کدام از این میکروارگانیسم بیماری زا را ندارند.

آژانس بین المللی مواد غذایی (NFA) هر ساله در سراسر دنیا از تمامی جشنواره های غذایی بازدید می کند و به بررسی سلامت غذا های موجود در این جشنوار ها می پردازد و در صورت داشتن صلاحیت به جشنواره ها گواهینامه ی سلامت غذایی می دهد که این جشنواره بستنی در گرجستان  این گواهینامه را دارا می باشد.

موفق باشید.

تماس با ما برای گرفتن اقامت در گرجستان و خرید ملک در آنجا

عضویت در کانال تلگرام ما

 

1 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *