دانستنی های گرجستان

اسکی در گرجستان

اسکی در گرجستان

اسکی در گرجستان

اسکی در Bakuriani  گرجستان

شهری در سایه کوه قفقازفاصله این شهر تا پایتخت گرجستان با ماشین ۳ ساعت میباشد.

گرجستان بدلیل داشتن کوهستان های فراوان و پوشیده از برفش در فصل زمستان ، سرزمینی شگفت انگیز برای اسکی و اسنوبورد و کلیه ورزشهای زمستانی میباشد.

محبوب ترین ورزش های زمستانی اسکی و اسنوبورد در دامنه های کوهستانی این منطقه انجام میشود به همین دلیل برای علاقمندان به این ورزش ها جزء بهترین مقصد مسافرتی زمستان در گرجستان میباشد.

همچنین دارای تفریحاتی مثل سورتمه و تورهای اسب دوانی در برف و پیاده روی های دسته جمعی در جنگل های پوشیده ازبرف جزء آن محسوب میشوند.

پیست اسکی این منطقه با مسافت ۴ کیلومتر طولانی ترین پیست گرجستان  است.  چالش برانگیز ترین کوه ها برای اسکی به نام های کوه Kokhta و کوه Didveli میباشد که تجربه بسیار خوبی را برای مبتدیان در این ورزش رقم میزند.

در میان این همه سرگرمی و تفریح میدان هایی وجود دارد برای یخ بازی و تله کابین برای رفتن به بالاترین نقطه آن همچنین داشتن هتل های لوکس با امکانات بسیار خوب و داشتن فروشگاه هایی که نیازهای ضروری را برآورده سازد از امکانات  خوب این منطقه میباشد.

برای حمل و نقل از روش سنتی سورتمه سواری میتوان لذت برد که بوسیله اسب ها سورتمه ها کشیده میشوند.که بسیار فرح بخش و رمانتیک میتواند باشد.جنگل های آن عمدتا از درخت صنوبر و کاج پر شده است.

اسکی در گرجستان

برای کسب اطلاعات در مورد اقامت در گرجستان با کارشناسان ما در تماس باشید .

۰۰۹۹۵۳۲۲۲۳۸۵۳۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *