اخبار جدید گرجستان

وزیر اقتصاد و توسعه پایدار گرجستان

وزیر اقتصاد و توسعه پایدار گرجستان

??دیمیتری کومسیشویلی وزیر اقتصاد و توسعه پایدار گرجستان :

اعتماد سرمایه گذاران و انتظارات مثبت نسبت به محیط تجاری کشور گرجستان رو به افزایش است.

دیمیتری کومسیشویلی ، معاون اول نخست‌وزیر و وزیر اقتصاد و توسعه پایدار گرجستان گفت : اعتماد سرمایه گذاران و انتظارات مثبت نسبت به محیط تجاری کشور ما در حال افزایش است .

حجم سرمایه گذاری های مستقیم خارجی در سال ۲۰۱۷ با رکورد بالا – ۱ ۸۶۱٫۹ میلیون دلار بوده است که بدین معنی است که در مقایسه با سال گذشته ۱۶٫۲ درصد افزایش یافته است.

دیمیتری کومسیشویلی پس از دیدار با مامور صندوق بین المللی پول، گفت: ” اعتماد سرمایه گذاران و انتظارات مثبت نسبت به محیط تجاری کشور ما در حال افزایش است که با افزایش چشمگیر در سرمایه گذاری مجدد ثابت شده است.

به گفته وی، در سال ۲۰۱۷، حجم سرمایه گذاری مجدد ۱۲۹٫۶ درصد افزایش یافت و به ۷۱۲ میلیون دلار رسید. اصلاحات مالیاتی سود، به طور قابل توجهی به افزایش سرمایه گذاری مجدد کمک کرده است و به مدیران کسب و کار فرصت می دهد تا با سرمایه گذاری های جدید، گسترش تجارت و ایجاد شغل های جدید، به جای پرداخت مالیات، پول خود را به سرمایه گذاری اختصاص دهند.

طبق برآوردهای اولیه، نرخ رشد اقتصادی در ماه فوریه ۵٫۵ درصد و در ماه ژانویه-فوریه ۴٫۹ درصد بوده است. ما در همه جهات روند مثبت داریم..

دیمیتری کومسیشویلی گفت: “صادرات کالاها در سه ماه اول سال ۲۰۱۸، ۲۸ درصد افزایش یافته است.”

کانال اقامت گرجستان

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *