اخبار جدید گرجستان, دانستنی های گرجستان

کلاهبردای های جدید در تفلیس

کلاهبردای های جدید در تفلیس

⚠️ کلاهبردای های جدید در تفلیس

⚠️”با مبلغ ۱۳۰۰۰ دلار اقامت گرجستان را دریافت کنید و ماهانه ۶۰۰ دلار حقوق ثابت داشته باشید.”⚠️

بر اساس این ادعا، مبلغ ۱۰.۰۰۰ دلار را در بورس آمریکا سرمایه گذاری و ۳۰۰۰ دلار را برای اقامت گرجستان پرداخت می کنید.

⚡️هشدار?
بر اساس بررسی های کارشناسان شرکت کوجورجیا، مشخص شد که چندین شرکت به همین روش از سادگی افراد سوء استفاده نموده و مبلغی را برای سرمایه گذاری در بورس آمریکا دریافت کرده و بعد از چند ماه به سرمایه گذاران اعلام می کردند که آمریکا حساب آنها را مسدود نموده است.

⚡️هشدار?
در شیوه دیگر کلاهبرداری مطرح می کنند که شرکت ما یک واحد پولی جدید مانند بیتکوین ساخته است و با این سیستم شما می توانید با پول خود از این پول های الکترونیکی خرید کنید و مانند بیتکوین، در دو سال آینده سرمایه شما چند ده برابر خواهد شد.

?️?️اما واقعیت ماجرا چیست؟

این موارد تنها  کلاهبردای های جدید در تفلیس و کل دنیا است برای خالی کردن جیب افراد می باشد. شاید شخصی که این را به شما معرفی می کند خود نیز از واقعیت ماجرا آگاه نباشد.

اما افراد بالاسری و راه انداز این طرح ها کاملا آگاه هستند از این موارد .

?جهت اطمینان از این موضوع می توانید این واحد های پولی پیشنهادی را در سایت YoBit.Net مشاهده کنید.
?روزانه واحدهای پولی جدیدی سبز می شوند و قیمت افزایشی دارند ولی بعد از اینکه افراد خرید می کنند، قیمت پول تا حدود صفر می رسد.
?در واقع شما حتی حق شکایت ندارید چون پول دادید و چیزی خریدید که بی ارزش شده است و غیر قابل پیگیری می باشد و مشکل خود شماست.

✅پیام کوجورجیا:
از هموطنان عزیز خواهش می کنیم که به خاطر فرار از شرایط سخت زندگی در ایران و مشکلات اقتصادی، فریب افراد را نخورید و سرمایه و نتیجه زحمات خود را به دور نریزید.

سرمایه ای که جمع کرده اید الان در دستان شماست ، برای ان زحمت کشیده اید ، برای ارزوهای پوچ که هیچ وقت در دستان شما قرار نخواهد گرفت دستان خود را خالی نکنید .

کلاهبردای های جدید در تفلیس
@CoGeorgia_bot

#کلاهبرداری
#سرمایه_گذاری
#هشدار

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *