اخبار جدید گرجستان, دانستنی های گرجستان

رشد گردشگری در گرجستان

رشد گردشگری در گرجستان

رشد گردشگری در گرجستان

سرزمین جورجیا با زیبایی طبیعی خود، دریاچه ها و کوه ها، فرصت های زیادی برای امکانات لازم را در جهت رشد گردشگری در گرجستان دارا میباشد.

در سال ۲۰۱۱، تعداد گردشگران بیش از ۲٫۸ میلیون نفر بوده است که نسبت به سال قبل ۳۹ درصد افزایش یافته و رشد گردشگری در گرجستان ۶ برابر بیشتر از سال ۲۰۰۰ بوده است.

۵ کشور برتر برای علاقمندی سفر به گرجستان: ترکیه، آذربایجان، ارمنستان، روسیه و ایران است که  ۶۳ درصد از این بازدیدکنندگان را به خود اختصاص میدهند و  از کشورهای مستقل مشترک المنافع  و کشورهای اروپایی ۳۲٪ از گردشگری در گرجستان را شامل  می شوند

یکی از اهداف سرمایه گذاری  دولت گرجستان در بخشرشد گردشگری در گرجستان از سال ۲۰۰۴ به طور قابل ملاحظه ای افزایش یافته است.

این سرمایه گذاری ها شامل بازسازی فرودگاه ها، پروژه های بزرگ هتل و تفریحی، عمدتا در تفلیس وشهر باتومی است.

علاوه بر این، استراحتگاه های کوه های Bakuriani، Gudauri  و Svaneti موج جدید گردشگران از غرب و جنوب اروپا را جذب می کند. که علاقمند به ورزش اسکی و تفریحات مربوط به آن هستند.

طبق نظر نیویورک تایمز  که به گرجستان به عنوان “سرزمین عجایب اسکی عجیب و غریب در آستانه کشف” اشاره میکند  و در میان ۴۱ مکان برای رفتن در سال ۲۰۱۱، ششمین عنوان را به خود اختصاص داد.

همچنین گاردین گرجستان را به عنوان مقصد اسکی برای ماه ژانویه در تقویم کشورهای خود ارتقا داد.

برای کسب اطلاعات در مورد اقامت در گرجستان با کارشناسان ما در تماس باشید .

۰۲۱-۹۵۱۱۹۹۵۰

۰۰۹۹۵-۳۲۲-۲۳۸-۵۳۸

 

 

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *