دانستنی های گرجستان

انواع آپارتمان در گرجستان

انواع آپارتمان در گرجستان

انواع آپارتمان در گرجستان – بسیاری از خریداران درباره انواع آپارتمان ها در گرجستان می پرسند و اینکه چه تفاوتی بین ساختمان های وایت فریم، بلک فریم و گرین فریم وجود دارد..

استحکام ساختمان در گرجستان: در این کشور ساختمانها بیشتر بر اساس اسکلت بتنی بسیار قوی و محکم بنا میشوند و از این رو در این کشور أفراد بسیار حرفه ای و ماهر مشغول به کار ساختمان سازی هستند.

انواع آپارتمان در گرجستان به سه دسته کلی تقسیم بندی می شود:

ساختمان بلک (سیاه) black
ساختمان وایت (سفید ) white
ساختمان گرین ( سبز ) green

انواع آپارتمان در گرجستان – ساختمان بلک :

انواع آپارتمان در گرجستان – در این این مدل تنها یک ساختمان چهار گوش و که فقط دیواره های اصلی و طرفین ساختمان دیده میشود را می بینید.

در این این مدل تنها یک ساختمان چهار گوش و که فقط دیواره های اصلی و طرفین ساختمان دیده میشود را می بینید.

در این دسته درب ورودی و پنجره ها کار گذاشته شده است و پس از خرید ملک، طراحی داخلی ساختمان طبق سلیقه خریدار دیوارکشی و دکور می شود.

انواع آپارتمان در گرجستان – ساختمان وایت :

در این مدل، دیوارکشی ساختمان ها انجام شده و تأسیسات کار گذاشته شده است؛ سیم کشی ساختمان و درب ورودی و پنجره ها کامل می باشد.

و سپس خریدار می تواند بر اساس سلیقه شخصی، دکوراسیون داخلی منزل از جمله رنگ دیوارها و یا کاغذ دیواری، مدل و رنگ کابینت و کارهای دکوری ساختمان، کف و دیگر قسمتهای ساختمان را انتخاب و خریداری نماید.

انواع آپارتمان در گرجستان – ساختمان گرین :
در این مدل تمامی کارهای ساختمان انجام شده است و تنها تهیه تختخواب، اسپلیت و تهیه لوازم ضروری ساختمان و وسائل صوتی و تصویری باقی مانده است.

در این ٣ حالت ساختمان دارای سند و بدون هـیچ مشکل قانونی ثبت و به نام زده میشود و می توانید با رعایت ضوابط، اقامت خرید ملک گرجستان را کسب نمایید.

نکته مهم :
انواع آپارتمان در گرجستان – در زمان خرید ملک در گرجستان حتما و حتما از شرایط سند اطلاع کامل کسب نمایید . ( بدهی بانکی، مشکل شهرداری، کاربری مسکونی و ارزش واقعی ملک و … )

با توجه به درخواست هموطنان عزیز در سالهای اخیر و استقبال خوب ایرانی ها از شرایط فراهم شده توسط دولت محترم گرجستان برای خرید ساختمان تیم طراحی و حرفه ای این شرکت آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز میباشد.

اخبار دانستنیهای گرجستان را در کانال تلگرام کوجورجیا دنبال کنید:

کانال تلگرام اقامت گرجستان

ربات تلگرام: https://t.me/CoGeorgia_bot

سایر مطالب مرتبط با انواع آپارتمان در گرجستان:طرح پرورش ماهی در گرجستانمدارس گرجستانسوالات متداول درباره گرجستانخرید خانه در کشور گرجستانسفر پوتین به آبخازیا در کشور گرجستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *