انواع آپارتمان در گرجستان

انواع آپارتمان در گرجستان – بسیاری از خریداران درباره انواع آپارتمان ها در گرجستان می پرسند و اینکه چه تفاوتی بین ساختمان های وایت فریم، بلک فریم و گرین فریم وجود دارد..

استحکام ساختمان در گرجستان: در این کشور ساختمانها بیشتر بر اساس اسکلت بتنی بسیار قوی و محکم بنا میشوند و از این رو در این کشور أفراد بسیار حرفه ای و ماهر مشغول به کار ساختمان سازی هستند.

انواع آپارتمان در گرجستان به سه دسته کلی تقسیم بندی می شود:

ساختمان بلک (سیاه) black
ساختمان وایت (سفید ) white
ساختمان گرین ( سبز ) green

انواع آپارتمان در گرجستان – ساختمان بلک :

انواع آپارتمان در گرجستان – در این این مدل تنها یک ساختمان چهار گوش و که فقط دیواره های اصلی و طرفین ساختمان دیده میشود را می بینید.

در این این مدل تنها یک ساختمان چهار گوش و که فقط دیواره های اصلی و طرفین ساختمان دیده میشود را می بینید.

در این دسته درب ورودی و پنجره ها کار گذاشته شده است و پس از خرید ملک، طراحی داخلی ساختمان طبق سلیقه خریدار دیوارکشی و دکور می شود.

انواع آپارتمان در گرجستان – ساختمان وایت :

در این مدل، دیوارکشی ساختمان ها انجام شده و تأسیسات کار گذاشته شده است؛ سیم کشی ساختمان و درب ورودی و پنجره ها کامل می باشد.

و سپس خریدار می تواند بر اساس سلیقه شخصی، دکوراسیون داخلی منزل از جمله رنگ دیوارها و یا کاغذ دیواری، مدل و رنگ کابینت و کارهای دکوری ساختمان، کف و دیگر قسمتهای ساختمان را انتخاب و خریداری نماید.

انواع آپارتمان در گرجستان – ساختمان گرین :
در این مدل تمامی کارهای ساختمان انجام شده است و تنها تهیه تختخواب، اسپلیت و تهیه لوازم ضروری ساختمان و وسائل صوتی و تصویری باقی مانده است.

در این ٣ حالت ساختمان دارای سند و بدون هـیچ مشکل قانونی ثبت و به نام زده میشود و می توانید با رعایت ضوابط، اقامت خرید ملک گرجستان را کسب نمایید.

نکته مهم :
انواع آپارتمان در گرجستان – در زمان خرید ملک در گرجستان حتما و حتما از شرایط سند اطلاع کامل کسب نمایید . ( بدهی بانکی، مشکل شهرداری، کاربری مسکونی و ارزش واقعی ملک و … )

با توجه به درخواست هموطنان عزیز در سالهای اخیر و استقبال خوب ایرانی ها از شرایط فراهم شده توسط دولت محترم گرجستان برای خرید ساختمان تیم طراحی و حرفه ای این شرکت آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز میباشد.

اخبار دانستنیهای گرجستان را در کانال تلگرام کوجورجیا دنبال کنید:

کانال تلگرام اقامت گرجستان

ربات تلگرام: https://t.me/CoGeorgia_bot

سایر مطالب مرتبط با انواع آپارتمان در گرجستان:طرح پرورش ماهی در گرجستانمدارس گرجستانسوالات متداول درباره گرجستانخرید خانه در کشور گرجستانسفر پوتین به آبخازیا در کشور گرجستان

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *