اخبار جدید گرجستان

شهردار مارنیولی دستگیر شد

شهردار مارنیولی دستگیر شد

شهردار مارنیولی دستگیر شد

↩شهردار تفلیس گفت: هر کسی که قانون را نقض می کند، باید مسئول کار خودش باشد، بدون در نظر گرفتن اینکه آیا عضو Georgian dream است یا هم تیمی ما.
↩شهردار تفلیس در پاسخ به سوال خبرنگار درباره دستگیری شهردار مارنیولی گفت: هر فردی که قانون را نقض می کند بدون در نظر گرفتن اینکه آیا او عضو Georgia dream است و یا هم تیمی ما، مسئول است و در قبال کار خود مسئولیت دارد.
↩به گفته کالادزه گفت: همه افراد در برابر قانون برابرند. وی افزود: “من این داستان را از رسانه ها شنیدم و جزئیات را نمی دانم.

↩شهردار Marneuli Temur Abazov بازداشت شده است. این اطلاعات توسط دادستانی تأیید شد.
براساس گزارش ها، بازداشت مربوط به رفتار غیرانسانی برای یکی از مهاجران مرولی است که در رابطه با آن، دفتر دادستانی گرجستان در حال انجام تحقیقات است.

↩همانطور که دفتر مطبوعاتی دادستانی گفته به اینتر پرس نیوز گفته بود همه اقدامات مربوط به تحقیق در مورد این پرونده انجام می شود و دفتر دادستانی گرجستان در مورد نتایج به عموم مردم اطلاعات بیشتری ارائه می دهد.

↩مانیتور استودیو یک فیلم ویدئویی را منتشر کرد که نشان می دهد که مردی که به بیدزینا ایوانیشوالی و شهردار مارنیولی در مجلس بیرون از پارلمان توهین کرد، قربانی رفتار غیر انسانی و تحقیر آمیز شده است.

اخبار گرجستان را در کانال کوجورجیا دنبال کنید.⬇⬇⬇⬇⬇⬇⬇

کانال ما در تلگرام

و پاسخ سوالات اقامتی خود را از ربات کوجورجیا بخواهید.⬇⬇⬇⬇⬇⬇

روبات ما در تلگرام

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *