اخبار جدید گرجستان

مسابقات بین المللی اسکی در گرجستان

مسابقات بین المللی اسکی در گرجستان

مسابقات بین المللی اسکی در گرجستان

در تایخ ۱۶ و ۱۷ فوریه سال جاری مسابقات بین المللی اسکی در گرجستان  در پیست اسکی  باکوریانی برگزار میشود.

لازم بذکر است  پیست اسکی باکوریانی در منطقه سامتسخه و در شهر بورجومی گرجستان با مسیر ۱۷ کیلومتری واقع شده است که دارای ۱۴ بالابر مانند تله کابین ، تله سیژ نیز می باشد.

جالب است بدانید پیست اسکی باکوریانی حدود تعداد ۱۲۲۸۸ نفر را در ساعت می تواند جا به جا کند.

این پیست اسکی در ارتفاعی بین ۱۷۴۰ و ۲۶۷۲ متر قرار گرفته است و امروزه از تفریحات پر طرفدار گرجستان به شمار می رود. پیست اسکی باکوریانی با ارتفاع ۱۷۰۰ متری از سطح دریا در قسمت شمالی دامنه های کوه تریالتی و همچنین با فاصله ۱۸۰ کیلومتری در ناحیه شمال شهر تفلیس واقع گردیده است.

این کشور برای اولین بار میزبان مسابقات بین المللی در گرجستان خواهد بود. شرکت کنندگان در این مسابقات با بدست آوردن امتیاز مورد نیاز میتوانند به مسابقات جام جهانی اسکی راه پیدا کنند.

همچنین عنوان شده است که در هنگام انجام مسابقات اهداف کلی فدراسیون اسکی با دقت کامل توسط بخش نظارت مسابقات بین المللی اسکی در گرجستان پیگیری میشود این اهداف شامل:
توسعه ورزش اسکی و نظارت و جهت دهی توسعه آن.
ایجاد و حفظ روابط دوستانه بین فدراسیونهای عضو و جلوگیری از هرگونه تبعیض نژادی ، دینی ، سیاسی یا در زمینه های دیگر علیه فدراسیون های عضو یا اعضای آنها.

از هر کشور تنها یک سازمان اسکی (فدراسیون) می تواند عضو فدراسیون جهانی اسکی باشد.در حال حاضر فدراسیون جهانی اسکی دارای ۶۴ فدراسیون عضو پیوسته و ۲۳ فدراسیون عضو وابسته است. که قصد شرکت در مسابقات بین المللی اسکی را دارند.

برای کسب اطلاعات در مورد اقامت در گرجستان با کارشناسان ما در تماس باشید .

۰۲۱-۹۵۱۱۹۹۵۰

۰۰۹۹۵-۳۲۲-۲۳۸-۵۳۸

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *