اخبار جدید گرجستان

انگیزه های مهم سرمایه گذاری در گرجستان

انگیزه های مهم سرمایه گذاری در گرجستان

انگیزه های مهم سرمایه گذاری در گرجستان

 

همراهان گرامی انگیزه های مهم سرمایه گذاری در گرجستان را با شما به شرح توضیح میدهیم:

شرکت سرمایه گذاری کوجورجیا پس از گذشت زمانی طولانی تجربیات بسیار مفید و آگاهانه ایی را از طریق داشتن کارشناسان مجرب در زمینه سرمایه گذاری با شاخه های متفاوت (هتلداری،خریدملک مسکونی و تجاری، حمل و نقل بین المللی و … ) در کشور گرجستان کسب نموده است.

امکان این وجود دارد که شما به عنوان فرد جویای زمینه سرمایه گذاری در این کشور با اشخاص متفاوت و یا شرکت های مختلفی در این مورد مشورت نمایید، اما نکته مهمی را که باید در نظر داشته باشید این است که آیا این اشخاص افرادی هستند حقوقی که در زمان لازم در دسترس شما باشند و یا شرکت مورد قبول شما مکان و آدرسی ثابت با کارشناسانی آگاه در زمینه های سرمایه گذاری متفاوت به شما ارائه میدهد؟؟؟

شرکت ما در گرجستان می تواند به شما دلایل محکم مبنی بر اینکه شما باید در گرجستان سرمایه گذاری کنید رابا صداقت و دقت کامل اطلاع دهد و انگیزه های مهم سرمایه گذاری در گرجستان را با شما در میان بگذارد.

تمام تلاش شرکت بر پایه رشد سرمایه گذاری و جلب اعتماد شما همراهان گرامی خواهد بود.

سعی ما بر این است که نه تنها اطلاعاتی که خود کسب نموده ایم در اختیار شما علاقمندان قرار دهیم بلکه مطالبی بر گرفته از دیدگاه جهانی نسبت به این کشور را به شما ارائه دهیم، تا در تصمیم گیری اطمینان بیشتری برای شما حاصل شود.

در ادامه مطلب میپردازیم به شرایط اقتصادی کشور گرجستان از دید اقتصاد جهانی که باعث انگیزه های مهم سرمایه گذاری در گرجستان میشود:

 

چرا سرمایه گذاری در گرجستان؟

 

دولت گرجستان در جهت آزاد سازی فعالیت اقتصادی، در حالی که اقدامات لازم برای بازگرداندن نظم مالی را ادامه داده است، حرکتی قوی داشته است. بدهی عمومی و کسری بودجه همچنان تحت کنترل هستند.

سیاست های بازاریابی، با حمایت مالی از نرخ های مالیاتی کم و کارایی نظارتی، جریان تجارت و سرمایه گذاری را تسهیل می کند. خصوصی سازی در مقیاس وسیع پیشرفت کرده است و تلاش های ضد فساد به نتایج قابل توجهی دست یافته است.

با پایداری پولی و پایداری کلی سلامت مالی نسبتا خوب حفظ شده است، گرجستان از انعطاف پذیری اقتصاد کلان برخوردار بوده است.

با این وجود، اصلاحات سازمانی عمیق تر و سریعتر برای افزایش استقلال و اثربخشی قضایی برای تضمین توسعه اقتصادی پویا و پایدار همچنان مهم هستند.

پیشرفت چشمگیر کشور در بهبود شرایط رشد تجاری در تعدادی از شاخص های بین المللی مستند شده است. جورجیا به عنوان یک مقصد سرمایه گذاری با پایداری سیاسی و با هزینه های کم کسب و کار محسوب می شود.

اقتصاد گرجستان بین اروپا و آسیا در یک “جاده ابریشم” تاریخی واقع شده است که با بازارهای بین المللی بسیار همپوشانی دارد. خود این موضوع به تنهایی انگیزه های مهم سرمایه گذاری در گرجستان را برای سرمایه گذاران خارجی بوجود می آورد.

 

 

تولید ناخالص داخلی

گرجستان ساختار تولید ناخالص داخلی متنوعی دارد که برای رشد پایدار مناسب است. با توجه به کاهش ارزش GEL به USD، کل تولید ناخالص داخلی در ایالات متحده آمریکا نشان می دهد کاهش در سال ۲۰۱۵، اما در واقع رشد واقعی GDP در سال ۲۰۱۵ ۲٫۸٪ بود. نرخ رشد سالانه تولید ناخالص داخلی ۵ سال گذشته از ۲۰۱۰ تا ۲۰۱۵ به ۴٫۹٪ رسیده است و انتظار می رود گرجستان در سالهای آینده رشد پایدار داشته باشد.

 

 

 

تورم در گرجستان

ثبات قیمت یک عامل اساسی برای رشد اقتصادی پایدار کشور است. سیاست پولی بانک ملی گرجستان به یک رژیم تورم هدفمند، حفظ ثبات قیمت ها و به حداقل رساندن نوسانات رشد اقتصادی متکی است.

در مرحله فعلی توسعه اقتصادی در گرجستان، هدف تورم در سال ۲۰۱۶ ۵٪ و در سال ۲۰۱۷ – ۴٪ تعیین می شود. برای سال ۲۰۱۸، هدف تورم بانک ملی گرجستان تا سطح بلندمدت آن ۳ درصد کاهش خواهد یافت.

 

سرمایه گذاری مستقیم خارجی

محیط سیاسی پایدار، اقتصاد لیبرال و بازار آزاد، نیروی کار قیمت گذاری رقابتی، تنها داشتن مالیات مسطح و شفاف، رژیم های تجاری ترجیحی و زیرساخت های حمل و نقل توسعه یافته، کشور را جذاب برای سرمایه گذاری خارجی می کند.

جورجیا قراردادهای سرمایه گذاری دوجانبه BIT را با ۳۲ کشور امضا کرده است و از سال ۱۹۹۲ عضو کنوانسیون ICSID است.

توافقنامه تجارت آزاد با اتحادیه اروپا، توافقنامه اتحادیه AA  با اتحادیه اروپا در سال ۲۰۱۴ امضا و تصویب شد، شامل توافق جامع و جامع تجارت آزاد DCFTA است.

 

آسان بودن تجارت

وب سایت رسمی،  doingbusiness، رتبه بندی تجارت آسان را نشان می دهد (از ۱۸۹ اقتصاد). این صفحه جورجیا را به عنوان جایگاه ۱۵ قرار داده است که بسیار بالاتر از لیتوانی، بلغارستان و ترکیه است.

 

عدم فساد آزاد تجاری و دولتی

از سال ۲۰۰۳ به بعد، بانک جهانی جورجیا را یکی از سریعترین اقتصادهای اصلاح شده در جهان و به عنوان رهبر در مبارزه با فساد شناخته است. جورجیا می تواند زمینه تجارت و سرمایه گذاری در قفقاز و آسیای مرکزی را فراهم کند و از نظر بانکداری جهانی در ژوئن ۲۰۱۲، بانک جهانی به عنوان رتبه ۹ در جهان (از ۱۸۵ کشور مورد مطالعه) رتبه بندی شده است.

 

اقتصاد آزاد

طبق گزارش heritage ، نمره آزادی اقتصادی گرجستان ۷۳٫۰ است، و اقتصاد آن در سال ۲۰۱۵ شاخص اقتصادی ۲۲ است. نمره کلی آن از سال گذشته به میزان ۰٫۴ درصدی افزایش یافته است، که عمدتا نشان دهنده بهبود در آزادی از فساد، آزادی پولی و مدیریت هزینه های دولتی است که از کاهش قابل توجه در آزادی کار بیشتر است.

جورجیا در رده یازدهم از ۴۳ کشور در منطقه ی اروپا قرار دارد و نمره آن بسیار بالاتر از میانگین منطقه است. در دهه اخیر افزایش قابل توجهی در آزادی اقتصادی داشته که به گسترش پویا اقتصاد گرجستان کمک کرده است.

 

حرف آخربا همراهان گرامی

تمام این امتیازات زمانی قابل استفاده است که شما دیدگاهی شفاف و دانش کامل را در زمینه سرمایه گذاری خود در گرجستان کسب کنید، شایسته است با اعتماد و مشورت با کارشناسان شرکت سرمایه گذاری کوجورجیا این امتیازات بالقوه این کشور را برای خود، بمنظور رشد سرمایه به ارمغان آورید و با آرامش خاطر تصمیمات خود را اتخاذ کنید.

 

برای کسب اطلاعات در مورد اقامت در گرجستان با کارشناسان ما در تماس باشید .

۰۲۱-۹۵۱۱۹۹۵۰

۰۰۹۹۵-۳۲۲-۲۳۸-۵۳۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *