شهربازی در تفلیس

شهربازی در تفلیس

شهربازی در  تفلیس  یا همان پارک متاتسمیندا Mtatsminda گرجستان

شهربازی تفلیس پارک متاتسمیندا Mtatsminda گرجستان , در بالای کوه ‏Mtatsminda، شهربازی زیبایی به همین نام وجود دارد که واقعا دیدنی است. انواع سرسره های آبی و سایر تفریحات در این شهر بازی زیبا وجود دارد.

 

شهربازی تفلیس که به پارک متاتسمیندا (Mtatsminda Amusement Park) شهرت دارد، بر روی کوه مقدس مشرف به شهر تفلیس، طوری قرار گرفته است که چرخ و فلک غول پیکر آن تقریبا از همه جای شهر تفلیس مشخص است.
کوه مقدس یا متاتسمیندا تپه‌ای بلند و مرتفع ترین پارک شهر تفلیس و یکی از بزرگترین پارک های گرجستان است که هر روزه بیشترین تعداد بازدیدکننده را به خود جلب میکند.

این پارک در ارتفاع ۸۰۰ متری سطح دریا واقع است در حالیکه خود شهر در ارتفاع متوسط ۴۳۰ متری قرار گرفته است و دکل تلویزیون به طول ٢١٠ متر هم بر روی آن قرار دارد.

وه مقدس تفلیس در فاصله تقریبی ۷٫۵ کیلومتری از مرکز شهر واقع بوده و مسیر آنرا با اتوبوس از خیابان روستاولی در حدود نیم ساعت است.

چرخ و فلک بسیار بلند این پارک، ۸۰ متر ارتفاع داشته و در رتبه بندی بلندترین چرخ و فلک دنیا در مکان پنجم قرار دارد که هر دور آن یک ربع طول می کشد.

 

دیگر سرگرمی های پارک متاتسمیندا عبارت است از: ترن هوایی، کارتینگ، قایق سواری، بازی های کامپیوتری و انواع مختلف بازی ها می باشد.

همچنین فضای سبز داخلی پارک مکان مناسبی برای استراحت و تفریح به حساب می آید.
این شهربازی ورودی ندارد و برای عموم آزاد است ولی برای استفاده از هر کدام از بازی های آن نیاز به پرداخت هزینه جهت تهیه بلیط است.

پارک متاتسمیندا از جاذبه های گردشگری گرجستان محسوب می شود که دیدن آن می تواند ساعات فراغت شما را هیجان انگیز و زیبا کند.

 

برای کسب اطلاعات در مورد اقامت در گرجستان با کارشناسان ما در تماس باشید .

۰۰۹۹۵۳۲۲۲۳۸۵۳۸

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *