اخبار جدید گرجستان

دیدار وزیر دفاع گرجستان با وزیر دفاع آمریکا

دیدار وزیر دفاع گرجستان با وزیر دفاع آمریکا

دیدار وزیر دفاع گرجستان با وزیر دفاع آمریکا

وزیر دفاع گرجستان لوان ایزوریا،در یک سفر رسمی چهار روزه به ایالات متحده، با ملاقات جیمز ماتیس، وزیر دفاع آمریکا در پنتاگون مسائل مورد بحث خود را در رابطه با امنیت منطقه و همکاری دفاعی ایالات متحده و گرجستان برای تعهد مداوم گرجستان برای اصلاحات دفاعی و تقویت قابلیت های نیروهای مسلح خود از طرف نیروهای ناتو  اعلام نمودند.همچنین در طی این مزاکره عنوان نمودند ارزش های مشترک کشورهای ما از حاکمیت، تمامیت ارضی و احترام به نظم بین المللی مبتنی بر قوانین برخوردار میباشد.

در پاسخ لوان ایزوریا برای تشکر ازحمایت سیاسی و عملی ایالات متحده آمریکا  گفت: مردم و دولت گرجستان پیوسته اهمیت زیادی به همکاری استراتژیک با ایالات متحده آمریکا میدهند.وی عنوان کرد همچنین گرجستان به نام یک مدل از دموکراسی در منطقه فعال خواهد بود و افزود که این کشور همیشه در کنار آمریکا،  برای پیشبرد امنیت و ثبات در سراسر جهان خواهد ماند.
 

تذکر:

هموطنان گرامی ارتباط گرجستان با ایالات متحده آمریکا از لحاظ نظامی و سیاسی رو به رشد میباشد و بدلیل حوزه ایی که آمریکا نسبت به کشور ما دارد ، سختگیری ها خود را نیز نسبت به این کشور برای ایرانیان اعمال مینماید.

توصیه ما به شما عزیزان اینست که اگر تصمیم بر انجام هرگونه فعالیت اقامتی و سرمایه گذاری در این کشور را دارید، هر چه سریعتر اقدامات لازم را مبذول فرمایید. چون قوانین این کشور  در حال تغییر است  و برای اقامت  و سرمایه گذاری به نفع ما تغییر نخواهد کرد…

 

⚜️ما همواره در کنار شما برای کسب اطلاعات درست در رابطه با این کشور هستیم.

دیدار وزیر دفاع گرجستان با وزیر دفاع آمریکا

دیدار وزیر دفاع گرجستان با وزیر دفاع آمریکا

 

برای کسب اطلاعات در مورد اقامت در گرجستان با کارشناسان ما در تماس باشید .

۰۰۹۹۵۳۲۲۲۳۸۵۳۸

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *