اخبار جدید گرجستان

مجتمع آپارتمانی کینگ دیوید در گرجستان

مجتمع آپارتمانی کینگ دیوید

یک شرکت بزرگ ساختمانی در اتریش با بانک مرکزی گرجستان تفاهم نامه ای تحت عنوان ساخت مجتمع آپارتمانی کینگ دیوید ثبت کرد.

نام این شرکت اتریشی Rezid Holding GMBH است که در تاریخ ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶ تفاهم نامه همکاری خود را با بانک مرکزی گرجستان امضا کرد و طبق این تفاهم نامه قرار است یک مجتمع مسکونی بزرگ آسمان خراش و زیبا در خیابان کینگ دیوید گرجستان ساخته شود.

در پروژه ساخت مجتمع آپارتمانی کینگ دیوید به مشتریان آپارتمان در خیابان کینگ دیوید این فرصت داده می شود که برای خرید آپارتمان در این مجتمع از بانک وام دریافت کنند.

مقدار وامی که برای خرید آپارتمان های این مجتمع به مشتریان داده می شود شامل ۱۰ درصد از بودجه آن ها برای خرید است و دوره باز پرداخت این وام ۲۰ ساله با نرخ سود ۷ درصد می باشد.

 

قیمت خرید هر مترمربع آپارتمان در مجتمع آپارتمانی کینگ دیوید

به مشتریان علاقمند به خرید آپارتمان در مجتمع آپارتمانی کینگ دیوید در صورت خرید نقدی آپارتمان ها ۵ درصد تخفبف داده می شود.

قیمت هر متر مربع از آپارتمان های این مجتمع ۱۵۰۰ دلار (حدود ۶ میلیون تومان ) است که در صورت خرید نقدی می توانید آپارتمان های این مجتمع را  با تخفیف به ازای هر مترمربع ۱۴۲۵ دلار خریداری کنید.

مجتمع آپارتمانی کینگ دیوید قرار است شبیه هتل های ۵ ستاره با امکانات فوق العاده و با معماری  منحصر به فرد و زیبایی طراحی شود.

این مجتمع آپارتمانی اولین مجتمع آپارتمانی زیبایی است که از موقعیتی استراتژیک بر روی تپه ای مشرف به پل ملکه تامار در خیابان کینگ دیوید برخودار است و در کنار میدانی واقع شده است که در این میدان چهارتا از خیابان های اصلی تفلیس از مناطق مختلف به هم می رسند.

سرمایه ساخت و ساز این پروژه بزرگ ساختمانی بزرگ به ارزش ۷۰ میلیون دلار است که قرار است یک سابقه ساخت و ساز آسمان خراش را در تفلیس ایجاد کند.

این پروژه بزرگ قرار است در سپتامبر ۲۰۱۷ به بهره برداری برسد تا درآینده بتواند امکان زندگی در یک مجتمع آپارتمانی ۵ ستاره را در اختیار ساکنان شهر تفلیس قراردهد.

ارتباط با ما برای خرید ملک در گرجستان

 

 

 

 

1 دیدگاه در “مجتمع آپارتمانی کینگ دیوید در گرجستان

  1. ناشناس گفت:

    امتیاز بینندگان:5 ستاره

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *