طراحان مد و لباس گرجستان

طراحان مد و لباس گرجستان

اسامی  که موجب خواهند شد تا  شما برنامه خریدتان در تفلیس را تغییر دهید

شما بیشتر در مورد اماکن دیدنی و طبیعت منحصربه فردِ گرجستان شنیده اید و شاید کمتر در مورد طراحان مد و لباس گرجستان شنیده باشید . بهتر است بدانید که طراحان مد و لباس گرجستان همپای بهترین طراحان مد دنیا پیش می روند و به خوبی با طراحان مد اروپایی رقابت میکنند .

ایده های خلاقانه ، طراحی های به روز ودوخت های مناسب موجب شده تا طراحان مد و لباس گرجستان شاخص گردند .تعدادی از طراحان مد و لباس گرجستان از معروفترین طراحان در اروپا هستند . عمدتا تولید کنندگان از طرح هایی که در خانه مد گرجستان طراحی می شود به خوبی استقبال می کنند Balenciaga, Demna Gvasaliaو David Koma از مدیران هنری خانه مد هستند.

جمهوری شوروی سابق و گرجستان در گذشته به صنعت طراحی مد  لباس کمتر توجه می کردند ولی گرجستان بعد از استقلال نسبت به این صنعت توجه بهتر و حمایت مناسبتری داشته است .

به طوری که گویا این هنر وصنعت از تاریکی به سمت نور حرکت می کند. دلایل قابل لمس این ادعا در هفته مد تفلیس که سال گذشته برگزار شد کاملا مشهود بود. طراحان مد گرجستانی در این مراسم حضور شایسته وچشمگیری داشتند .انتظار می رود همین استقبال در سال 2018 هم صورت گیرد .هفته مد تفلیس موقعیتی است که طراحان برای بهتر شناخته شدن میتوانند از آن استفاده کنند . با درخشیدن در آن در دنیای مد دیده شده و استعداد های بالقوه و خلاقیت خود را به نمایش بگذارند .

طراحان مد و لباس گرجستان

طراحان مد و لباس گرجستان

 

لیستی که در پایین ملاحظه می کنید ، طراحان مستعد و معروف صنعت مد و لباس گرجستان را به شما معرفی میکند.

 

 

صحنه مد تفلیس : لیست کوچکی از بهترین طراحان مد و لباس گرجستان

Mach&Mach

این نام تجاری از سال 2012  درلیست طراحان مد و لباس گرجستان قرار گرفت.  طراحان شرکت  Mach&Mach در تفلیس با ارائه انواع لباس و کفش با مدل های متفاوت و در عین حال با کیفیت مرغوب سعی کردند که نوع دیگر از سلیقه در گرجستان رواج دهند .استقبال از این برند موجب معروفیت بین مردم گرجستان شد این برند مجموعه ای شیک  از لباس بانوان را طراحی میکند.

طراحان مد و لباس گرجستان

طراحان مد و لباس گرجستان

 

Tamuna Ingorokva

وقتی در مورد صنعت مد و لباس در گرجستان صحبتی به میان بیاید برند Tamuna Ingorokva از اولین نامهایی است که به ذهن خطور می کند .این شرکت بهترین طراحان گرجستان را  از سال 2002 جذب نموده و بخش عمده ای از بازار را تغذیه می کند . ظرافت چشمگیر کالا های این برند موجب شاخص شدنش در بازار شده است . این خانه مد  شانس این را داشته تا تحت نام نینا ریچی طراحی های فوق العاده و عجیب که معمولا از  قطعات چرمی استفاده شده ارائه دهد.

 

Dalood

Dalood  بیشتر از یک خانه مد است . این مکان به طراحان جوان کمک میکند تا با ارائه طرحهای خود تحت نام این برند  در بازار بیشتر دیده شوند . درطراحی های این برند از قطعات پارچۀ جین و گلدوزی های خلاقانه وعاشقانه بیشتر استفاده می شود .

 

Materiel by Alexander Akhalkatsishvili

کارهای ارائه شده توسط این خانه مد از بهترین و مرغوب ترین نوع خود از سال2003 است .مسؤل این خانه مد به همراه دو تن از بهترین طراحان گرجستان LikaChitaia و  Tiko Paksashvili بهترین و خلاقانه ترین طرح لباس  را به نمایش میگذارند .

طراحان مد و لباس گرجستان

طراحان مد و لباس گرجستان

 

George Keburia

صاحب امتیاز برند George Keburia طراحِ خود آموخته، است که برندش را با نام تجاری به نام خودش در سال 2010 ثبت کرد . او به تولید لباسهای که به  لباس شهری و مردم پسند معروف است تمرکز دارد و گاهی طرحهای متفاوت ارائه میکند. ولی در مجموع عملکرد این خانه مد همیشه مورد تحسین و استقبال عموم بوده است.

Mariam Gvasalia

Mariam Gvasalia  یکی دیگر از نامهای تجاری قابل تحسین در صنعت مد است البته بهتر است بدانید هیچ ارتباطی بین این برند و طراح معروف گرجی  Demna Gvasalia وجود ندارد و تنها شباهت اسمی مشترک دارند . مدیریت این مجموعه با استفاده از طرح های خلاقانه وزرق و برق دار که از سال 2013 در این خانه مد ارائه می کرد ، این برند را بیشتر به شهرت نزدیک نمود.

Bessarion

محصولات برند Bessarion در گرجستان  و روسیه طرفداران زیادی دارد .طراحی سبک خیابانی این برند مورد استقبال زیاد جوانان  گرجی و روسی بوده . sweatshirtsو  plaids طراحی شده این برند به ویژه آنهایی که با چاپ گل های زیبا روی آنها تزیین شده اند ، بیشتر مورد استقبال  قرار گرفته .

طراحان مد و لباس گرجستان

طراحان مد و لباس گرجستان

 

Alexander Arutyunov

Alexander Arutyunovدر گرجستاان متولد و در روسیه تحصیل کرده است . او یکی از طراحان گرجی است که همیشه تلاش کرده تا بین بهترینهای صنعت مد باشد و البته موفق هم بوده .این برند با استفاده خلاقانه از المانهای رمانتیک ، گلها ، پرندگان و نقوش جالب و چشمگیر باعث شهرتش در این عرصه شده است .

 

Atelier Kikala

این برند در سال 2012 توسط طراح معروف  Mamuka Kikalishvili ابداع شده است . این برند  با  نام تجاریcatwalks  مورد استقبال خوبی توسط مخاطبان  قرار گرفته است  . تمرکز طراحان این برند همیشه بر ایده های خاص و منحصر به فرد بوده آنها با استفاده از پارچه های طرح فلز ویا استفاده از سر شانه های پفی و طراحی لباسهای خیابانی و انواع لباسهای راحتی و  لباس زیر بانوان به شهرت رسیده است.

 

 

طراحان مد و لباس گرجستان

طراحان مد و لباس گرجستان

 

برای کسب اطلاعات در مورد اقامت در گرجستان با کارشناسان ما در تماس باشید .

00995322238538

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *